Se ois taas perjantai 💞😎😍🎉👌💥💯 Se ois taas perjantai 💞😎😍🎉👌💥💯
ryynejä ryynejä
Afrikkalainen lääkäri parantaa Afrikkalainen lääkäri parantaa
bike fail bike fail
legenda eläessään legenda eläessään
Agenda edellä otsikoihinkin.. Agenda edellä otsikoihinkin..
Saarioisten pitsat Saarioisten pitsat
Reissumies Reissumies
god bless ameriga god bless ameriga
Alex on aina oikeassa Alex on aina oikeassa
Tupakkamainos Tupakkamainos
Se kuuluisa perspillu on löytynyt Se kuuluisa perspillu on löytynyt
tähti kollaasi tähti kollaasi
Uusi ei-kolonialistinen peli Uusi ei-kolonialistinen peli
sammunut terroristi sammunut terroristi
Kouvola HDR Kouvola HDR
Kulkuset Kulkuset
Vaihtoehtoja Vaihtoehtoja
koira menettäny toivonsa koira menettäny toivonsa
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Isäukko soitti ja kerto menneensä pelaa velat pois. Isäukko soitti ja kerto menneensä pelaa velat pois.
Jaakolle turvallinen tila äkkiä! Jaakolle turvallinen tila äkkiä!
mangneettinen suoja mangneettinen suoja
Rasismi! Rasismi!
 540 näyttökertaa, 3 viestiä, 2.85 MB, 1 tiedosto, 24.03.2025 18:07:00
[ + 0 | ]

anitfa fail

[79454] [anitfa_fail.mp4] [2.85 MB] [982x720] [20.54s] [] []

antifa

(66)  · 

mamu

(210)  · 

ählämi

(129)  · 

autonpoltto

 · 

toivottavasti sattu

 · 

vihervassarit

(92)  · 

vihreät

(424)  · 

vasemmistoliitto

(122)  · 

sdp

(559)  · 

demarit

(141)  · 

maahantunkeutujat

 · 

torakat

(81)  · 

loinen

(125)  · 

suvakit

(201)  · 

vassarit

(109)  · 

paskanahka

(148)  · 

blm

(181)  · 

kuraturpa

(14)  · 

kulttuurin rikkaus

(16)  · 

vihreä unelma

(10)  · 

kaikki mahdolliset tägit

24.03.2025 22:02:45
#688635 [+2] Piilota Suosittele

Vakuutuksesta rahat tuhopolton takia ja idiootti rautoihin siinäkohtaan
kun oletettavasti joutuu vierailemaan ensiavussa palovammojen takia.
Broncolla hoitaa liikennöinnin tovin, ja homman ainoa kärsijä
on meidän riemuidiootti, joka ei osaa edes polttopulloa käyttää...

14.04.2025 17:59:28 | 18:06:28
#692305 [+-] Piilota Suosittele

>>688635
kun oletettavasti joutuu vierailemaan ensiavussa palovammojen takia.


Ei tarvi ku mennä yksityiselle, jenkeissä ei nimittäin ole yhtä kattavaa potilasrekisteriä viranomaisille kuin Suomessa. Niiltä ei saa nimittäin raporttia poliisille yhtä sujuvasti, pahimmillaan poliisin pitää kävellä just oikeaan terveystaloon ja pyytää niitä juuri kyseisen henkilön nimellä.

Ja mä vähän veikkaan että valeli bensaa ensin, jonka jälkeen sytytti jotain ja kaboom. Tossa on niin iso määrä huuruja ilmassa että räjähdysmäinen palo. Samalla kun on roiskinu bensaa auton päälle, on sitä pakostikkin saanut itseensä vaikka ois kuinka varovainen. Ois mielummin viskannut ihan molotovin aidan toiselta puolen ni ei tarviis kiipeillä pää liekeissä. Oli meinaa nyt astetta kovempi liekkipipo päällä

E:
Enkä usko että toi on antifa tai edes mamu. Jenkeissä poltettiin Tesloja aika vittuna viimeaikoina. En tiedä onko toi tesla vai ei, mutta ylipäätään noita autopaloja on muidenkin kuin antifanttien toimesta

[ 3 viestiä | ]