:'I :'I
Jouluvalot asennettu Jouluvalot asennettu
Joulukuusen koristelijat :3 Joulukuusen koristelijat :3
Kamerukset Kamerukset
Slayer Slayer
I jomfruens tegn / Härkää sarvista (1973) I jomfruens tegn / Härkää sarvista (1973)
Kaverukset peuhaa Kaverukset peuhaa
Paraatitervehdys Paraatitervehdys
PäästäniSaatana PäästäniSaatana
Hirvisaari :D Hirvisaari :D
Siveä nukkuminen Siveä nukkuminen
LOTR LOTR
Hyvää Uutta Vuotta Hyvää Uutta Vuotta
Psykoosi Tuomas Enbuske Psykoosi Tuomas Enbuske
Mummo nolaa Mummo nolaa
Paskajeesus Paskajeesus
Paskon nyt selkääsi Paskon nyt selkääsi
Nyt en tajunnut tuon asusteen ideaa Nyt en tajunnut tuon asusteen ideaa
Korttipeliturnaus Korttipeliturnaus
Veikkasin uskovaisten luottoa Veikkasin uskovaisten luottoa
kännissä kännissä
Niksipirkka Niksipirkka
O Sole Miau! O Sole Miau!
Elämä on arpapeliä Elämä on arpapeliä
 465 näyttökertaa, 3 viestiä, 3.52 MB, 1 tiedosto, 30.03.2025 01:06:24
[ + 0 | ]

laihalle pojalle ruokaa

[79639] [42dde48b76633f1d.mp4] [3.52 MB] [720x1280] [18.43s] [] []

hapsi

(209)  · 

syö

(77)  · 

hampurilainen

(74)
30.03.2025 01:55:15
#689730 [+-] Piilota Suosittele

Joo hieno hampurilainen täynnä paskaa, mutta miten toi kuuluu syödä, koskee muitakin vastaavia, ja jopa lähikioskin isoimpia..

30.03.2025 01:59:51
#689737 [+2] Piilota Suosittele

No nyt on oikeasti tuhti burgeri. Ei vain vitun korkea vaan halkaisijaakin sopusuhtaisesti.
Paras on kuitenkin ihan sellainen, missä riittää leuat puremaan pala koko purilaisesta.
Tuollaista ei syödä kuin nätisti haarukalla ja veitsellä napostellen ja puolet on
jo kylmää siinäkohtaan kun sinne päästään.

30.03.2025 03:01:02
#689739 [+2] Piilota Suosittele

Nyt on sellainen olo, että jos minun eteen olisi nostettu tuollainen kaksi tuntia sitten, olisi noin puolet syöty ja nyt iskisi vartin verran syövä nälkä. Loput aamulla krapulakaljan ohessa.

[ 3 viestiä | ]