Ompa hieno kisse. Noilla korvilla kuulisin minäkin jotain. Tein joskus suuntaa antavan youtube testin missä pistettii eri mhz ääniä nii mun toisessa korvassa oli 80v ihmisen kuulo ja toisessa 90v ihmisen kuulo. Mutennii joudun aina kyselee kaikilta että "mitä"? Voisitko vähä kovempaa. Työkkärin lääkärin mukaan kuitenkin kaikki oli kunnossa koska kuulin kun se sano että "voitte poistua".
[
1 viestiä
|
]
⭰
Hyvä poika
mielenkiintoista
Proud 3evill
satelliittiantennin vartija
Se7en
mitä ne ovat? :3
Kosto elää
Liian myöhäistä paeta ikkunasta >:3
Nyt nakkaat yksitoista... se on mun hotellilla Erottajalla sitte