eivät minkäänlaisia ihmisiä eivät minkäänlaisia ihmisiä
sai uuden kodin sai uuden kodin
original rae original rae
Kupla Kupla
Tanssii spurdojen kanssa Tanssii spurdojen kanssa
Persut on työväenpuolue Persut on työväenpuolue
cosplay tisit cosplay tisit
olawi olawi
miten mennä nukkumaan tehokkaasti miten mennä nukkumaan tehokkaasti
Arnoldsedän seikkailut 6 Arnoldsedän seikkailut 6
Rasisti Rasisti
Rytmihäiriö - Osaako huora uida? Rytmihäiriö - Osaako huora uida?
anime anime
Kuhnafar-I feat. Ior Bock "Saunasolmu Dub" Kuhnafar-I feat. Ior Bock "Saunasolmu Dub"
Murtovaras Murtovaras
Austraalian isoin cuck löytynyt Austraalian isoin cuck löytynyt
Björn innostu räppäämään Björn innostu räppäämään
Fingerpori Fingerpori
pelottavaa sihivettä <:3 pelottavaa sihivettä <:3
windowmaker windowmaker
penis penis
Herkku Herkku
Ballbuster Ballbuster
toilet armor toilet armor
 521 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 14.04.2025 08:16:49
[ + 2 | ]

Persut on pienpuolue

[80111] [Persut_on_pienpuolue.jpg] [0.06 MB] [825x880] [] []
Persut_on_pienpuolue.jpg

persu

(151)  · 

perussuomalaiset

(81)
14.04.2025 09:35:17
#692272 [+4] Piilota Suosittele

ei mee kauan, kun tämä tyhmä kansa ihmettelee, mites tässä nyt näin kävi, kun lähi-itä on valloittanut vihervasemmiston ja demareiden kera valtuustot...niin vitun tyhmää on tämä kansa!

14.04.2025 15:58:26
#692287 [+-] Piilota Suosittele

Kansa ei vaadi muutosta, vaan äänestää SDP:tä, Keskustaa ja Kokoomusta, jotka olivat ja ovat edelleen suurimmat puolueet suurimmassa osassa kuntia. Perussuomalaiset yrittivät uhoilla, mutta valta kapenee.

14.04.2025 20:28:12
#692341 [+4] Piilota Suosittele

>>692306 Minulle noin lähtökohtasesti on melko sama, kuka siellä on johdossa,
kunhan olot eivät heikkene ihan vain periaatteesta päätösten takia.

Olettaen, että eduskuntavaalien tulos on samaa luokkaa, niin kyllä moni
vasta tuleekin pettymään, kun ei sitä rahaa mystisesti ole saatavilla yhtään
sen enempää, koska joskus se lainarahankin saatavuus heikkenee/korko nousee kestämättömäksi.

Persuista tehtiin jälleen kerran syntipukki kaikkien pahaan oloon.
Ihan puhtaasta mielenkiinnosta jään katsomaan, että mistä sdp ja kumppanit loihtivat
sitä rahaa, kun voidaan olla reilumpia.

Pahasti vain veikkaan, että ratkaisu on polttoaineveron korotus ja
siihen kylkeen nopeutettu aikataulu sekoitevelvotteessa, koska pitäähän
niistä ympäristöarvoista pitää kiinni vaikka talous ruvella.

Liikenteestä varmasti yrittävät repiä jälleen kerran rahaa kasvavien
sosiaalipummien elatukseen...

14.04.2025 21:03:38
#692357 [+1] Piilota Suosittele

>>692341
Persuista tehtiin jälleen kerran syntipukki kaikkien pahaan oloon.

Kyllä se on aivan sama mikä puolue kokkareiden kanssa joutuu hallitusvastuuseen, niin seurauksena on aina syntipukin rooli. Purralle käy samallalailla kuin Sipilälle.

14.04.2025 21:27:06
#692364 [+1] Piilota Suosittele

>>692357 Se kokoomuksen kanssa itselläkin menee ohi, että miksi
kaikki pitkälti niiden leikkuuideat on saatu tähänasti brändättyä
sen hallituskumppanin tekemiksi ?

Naamakirjan puolella tämän ilmiön huomaa hyvin. Kokoomuslaisten edustajien julkaisuissa
on aina muutama soraääni kritisoimassa asiaa, mutta samasta aiheesta perussuomalaisten
julkkareissa noin puolet on hyvinkin rumaa tekstiä.

Ikävintä nykyhommissa on se, että leirien mielipiteet ja tavat hoitaa asioita ovat
karanneet todella pahasti ääripäihin, joihin sopupelin löytäminen menee kokoajan
vaikeammaksi.

[ 10 viestiä | ]