daddy-issueita daddy-issueita
Rasisti Rasisti
Ryssä Ryssä
Sekosi Sekosi
Leikkisä typykkä Leikkisä typykkä
Haluatko nähdä tissit? Haluatko nähdä tissit?
Parempaa kulttuuria Parempaa kulttuuria
börh börh
tassuinpesu tassuinpesu
iloinen tunnelma iloinen tunnelma
ultra-karen ultra-karen
Ihana nainen Ihana nainen
Palloilua Palloilua
ihana nainen ihana nainen
roskat roskiin roskat roskiin
Erika Erika
Ryssä asentaa ilppiä Ryssä asentaa ilppiä
aallonmurtaja aallonmurtaja
oiia iia oiia iia
nööt nööt nööt nööt
OLE ERILAINEN OLE ERILAINEN
kikikikikkikkiii kikikikikkikkiii
Kenet toisit takaisin? Kenet toisit takaisin?
rutiinit rutiinit
 641 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.24 MB, 2 tiedostoa, 23.04.2025 20:34:47
[ + 5 - | ]

Valas ja miehet

[80443] [tiedosto_1.jpg] [0.12 MB] [983x621] [] []
tiedosto_1.jpg
[80442] [tiedosto_2.jpg] [0.12 MB] [1108x1361] [] []
tiedosto_2.jpg

läski

(489)  · 

valas

(18)  · 

apple

(28)  · 

miehet

(28)  · 

naiset

(105)  · 

kehopositiivisuus

(68)  · 

mätisäkki

(62)  · 

vassari

(122)  · 

kommari

(16)  · 

demari

(108)  · 

horo

(15)  · 

feminismi

(109)  · 

feministi

(121)  · 

ruma

(136)
23.04.2025 23:18:38
#694591 [+-] Piilota Suosittele

>>694573
Olen ollut vähällä työllä, jokapäiväisellä lenkillä, ja proteiinijauheen lisäksi syönyt vain 2 leipää päivässä jo pidempään, olkoonkin että 6-12 olutta päivässä. En missään nimessä ole läski. Huomasin miten vahvasti otit kantaa kun sanoin sinua läskiksi, mitenköhän noi vatsamakkarat siellä jaksavat fat boi 🤔

23.04.2025 23:26:49
#694599 [+-] Piilota Suosittele

>>694591
Minulla ei sentään hemoglobiini heittele tai pumppu brakaa ja muutenkin olen perusterve.
Eli lopeta se juopottelu, kun näköjään ei enää kroppa kestä.

23.04.2025 23:44:30
#694621 [+-] Piilota Suosittele

>>694599
Olisi kestänyt vieläkin jos olisin jatkanut lenkissä ja treenissä, työtkin olisivat riittäneet mutta oli talvi. Puoli vuotta istumista ja ryyppäämistä tekee sen kenelle tahansa.

24.04.2025 01:11:02
#694685 [+1] Piilota Suosittele

>>694631
Tästä minä syytän kyllä ihan itseäni. Osaatko saatanan neekeri lukea?
Olisi kestänyt vieläkin jos olisin jatkanut lenkissä ja treenissä

24.04.2025 05:06:26
#694702 [+1] Piilota Suosittele

>>694697
Veetistä oli kait sentään vain kuva tai pari. Ajatella minkälaista henkistä kärsimystä tämä MIES on joutunut kärsimään varmaan paljon pidempään, kuin läskiperse Bianca on edes ollut olemassa.

[ 11 viestiä | ]