neliö ja kissanpennut :3 :3 neliö ja kissanpennut :3 :3
Mulkoilua Mulkoilua
Pölytys Pölytys
Reetta se kehtaa Reetta se kehtaa
Paint-Joulukalenteri 2019 luukku 14 Paint-Joulukalenteri 2019 luukku 14
viimenen kerta kun niitä muttereita kiristellään viimenen kerta kun niitä muttereita kiristellään
maagi maagi
Kuninkaiden kusilaari Kuninkaiden kusilaari
Luukku 2019/22: 2 tyttötonttua ja 1 pallo Luukku 2019/22: 2 tyttötonttua ja 1 pallo
lisää rammia lisää rammia
data and picard by pogo data and picard by pogo
Maailman rodut Maailman rodut
Ihana nainen Ihana nainen
Dubstep kissa muuvit Dubstep kissa muuvit
paistia paistia
peitossa :3 peitossa :3
og wlizer portaus nappulaan og wlizer portaus nappulaan
Yaaay! Yaaay!
Kannattaa kattoo nopee Kannattaa kattoo nopee
Keisarin vaipat Keisarin vaipat
jynkkyä jynkkyä
Koira ja kissa Koira ja kissa
Tonttuvahti Tonttuvahti
♫lunta tuiskuttaa ja on raikas talvisää♫ ♫lunta tuiskuttaa ja on raikas talvisää♫
 641 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.24 MB, 2 tiedostoa, 23.04.2025 20:34:47
[ + 5 - | ]

Valas ja miehet

[80443] [tiedosto_1.jpg] [0.12 MB] [983x621] [] []
tiedosto_1.jpg
[80442] [tiedosto_2.jpg] [0.12 MB] [1108x1361] [] []
tiedosto_2.jpg

läski

(489)  · 

valas

(18)  · 

apple

(28)  · 

miehet

(28)  · 

naiset

(105)  · 

kehopositiivisuus

(68)  · 

mätisäkki

(62)  · 

vassari

(122)  · 

kommari

(16)  · 

demari

(108)  · 

horo

(15)  · 

feminismi

(109)  · 

feministi

(121)  · 

ruma

(136)
23.04.2025 23:18:38
#694591 [+-] Piilota Suosittele

>>694573
Olen ollut vähällä työllä, jokapäiväisellä lenkillä, ja proteiinijauheen lisäksi syönyt vain 2 leipää päivässä jo pidempään, olkoonkin että 6-12 olutta päivässä. En missään nimessä ole läski. Huomasin miten vahvasti otit kantaa kun sanoin sinua läskiksi, mitenköhän noi vatsamakkarat siellä jaksavat fat boi 🤔

23.04.2025 23:26:49
#694599 [+-] Piilota Suosittele

>>694591
Minulla ei sentään hemoglobiini heittele tai pumppu brakaa ja muutenkin olen perusterve.
Eli lopeta se juopottelu, kun näköjään ei enää kroppa kestä.

23.04.2025 23:44:30
#694621 [+-] Piilota Suosittele

>>694599
Olisi kestänyt vieläkin jos olisin jatkanut lenkissä ja treenissä, työtkin olisivat riittäneet mutta oli talvi. Puoli vuotta istumista ja ryyppäämistä tekee sen kenelle tahansa.

24.04.2025 01:11:02
#694685 [+1] Piilota Suosittele

>>694631
Tästä minä syytän kyllä ihan itseäni. Osaatko saatanan neekeri lukea?
Olisi kestänyt vieläkin jos olisin jatkanut lenkissä ja treenissä

24.04.2025 05:06:26
#694702 [+1] Piilota Suosittele

>>694697
Veetistä oli kait sentään vain kuva tai pari. Ajatella minkälaista henkistä kärsimystä tämä MIES on joutunut kärsimään varmaan paljon pidempään, kuin läskiperse Bianca on edes ollut olemassa.

[ 11 viestiä | ]