Itsenäisyyspäivä. Itsenäisyyspäivä.
Asia kunnossa Asia kunnossa
Börh ja mini-börh Börh ja mini-börh
Ratsastelen pois paskanjauhannastasi Ratsastelen pois paskanjauhannastasi
sinne meni sinne meni
Robo-cat Robo-cat
Nallekarhu Nallekarhu
Varasto-olut Varasto-olut
Kakadut, sademetsien Teppo Tulput Kakadut, sademetsien Teppo Tulput
Viisas vastaus johtaa oikeaan tilanteeseen. Viisas vastaus johtaa oikeaan tilanteeseen.
Smug doggo Smug doggo
Muinaissuomalainen räppäri servaa kaukaiset valloittajanuoret Muinaissuomalainen räppäri servaa kaukaiset valloittajanuoret
Asiat tärkeysjärjestykseen. Asiat tärkeysjärjestykseen.
Taimi Karhunkämmen. Taimi Karhunkämmen.
Tää tulee ja syö teidät kaikki. Tää tulee ja syö teidät kaikki.
Polli tahtoo raadon Polli tahtoo raadon
Melonit Melonit
tulokkuus tulokkuus
Pura x Alias Pura x Alias
Ihminen ei tajua -.- Ihminen ei tajua -.-
80-lukulaista tsemppiä 80-lukulaista tsemppiä
Halpaa sälää oli aikoinaan Halpaa sälää oli aikoinaan
oma tietokone oma tietokone
Yhet viel Yhet viel
 947 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 28.04.2025 20:18:30
[ + 8 - | ]

Tissit

[80512] [aMVzDO6_700b.jpg] [0.03 MB] [700x644] [] []
aMVzDO6_700b.jpg

28.04.2025 23:34:42
#695439 [+-] Piilota Suosittele

Miksi vaatemerkit on yleensäkään niin hieno juttu? Maksat siitä että toimit mainoksena suuryritykselle. Tulotasosi on näkyvillä ja arvomaailmasi pääteltävissä. - Eikö hienompaa ole pukeutua merkittömiin vaatteisiin ja edustaa vain itseään? Räätäliltä mittatilattu asu olisi taatusti tyylikkäämpi kuin yksikään tuotemerkillä koristettu tuotantokappale, jos nyt vaatteisiin ylipäätään olisi varaa.

Rehellisesti sanottuna: vaatemerkkiuskovaisuus on lähinnä lasten ja räppineekereiden kuvitelma hienoudesta.

[ 5 viestiä | ]