maanantai maanantai
sano ei eläinkokeille sano ei eläinkokeille
Ihana nainen Ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
Heittäkää jo helevettiin ne robottiruohonleikkurit Heittäkää jo helevettiin ne robottiruohonleikkurit
Suihkulähde Suihkulähde
Vinkki luolastolaisten viikonloppuun Vinkki luolastolaisten viikonloppuun
kaveri vesillä kaveri vesillä
se vihjailee se vihjailee
Iran ja greta miktä nyt tuntuu :D Iran ja greta miktä nyt tuntuu :D
sellasta sellasta
Ihana nainen Ihana nainen
Miltä tuntui kun viritit mopoa. Ennen/Jäkeen Miltä tuntui kun viritit mopoa. Ennen/Jäkeen
Grillausta seki on Grillausta seki on
Ravintolassa Ravintolassa
Tissit Tissit
Kanan sisäfilettä ja pottua Kanan sisäfilettä ja pottua
Runkkaa ja tapa ittes Runkkaa ja tapa ittes
Ihana nainen Ihana nainen
Kasuaalia koskettelua Kasuaalia koskettelua
Nyt riittää rasismi! Nyt riittää rasismi!
pieniä eroja pieniä eroja
 607 näyttökertaa, 16 viestiä, 3.41 MB, 1 tiedosto, 04.05.2025 01:25:14
[ + 4 - | ]

Drinkki

[80584] [tiedosto.mp4] [3.41 MB] [720x1280] [21.50s] [] []

somali

(105)  · 

suomalainen

(28)  · 

drinkki

(11)  · 

itäkeskus

(12)
04.05.2025 02:06:51 | 02:08:19
#696366 [+-] Piilota Suosittele

>>696364
No siis uusimaan raja. Eikä ainut sellainen, ehkä pohjoisin jos motaria ajaa. Olihan se covid raja just hyvinkään sekä sit siel ridasjärven suunnalla toinen "checkpoint". Sekin oli yks bajamaja kytille ja ne tunnisti jo paikalliset autosta ja päästi läpi

04.05.2025 03:26:19
#696384 [+-] Piilota Suosittele

>>696361 Ei itketä. Just söin mutiaisen tekemän kebun. Halusin kotiin, mutta päädyin kaupunkiin. Mutta mitenpä helvetissä pääset ulos polosta johon on ahtautunut 7 ihmistä? Siitä mennään minne kuski vie.

[ 16 viestiä | ]