Tasainen kyyti Tasainen kyyti
isabella clark isabella clark
Biene börh :3 Biene börh :3
Served Served
katri kulmuni katri kulmuni
Huomenta Huomenta
Helsingin mielenosoitus Helsingin mielenosoitus
½ tuntia neekeröintiä ½ tuntia neekeröintiä
Halla-aho on analyyttinen ja älykäs keskustelija Halla-aho on analyyttinen ja älykäs keskustelija
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
minä vaan tulin tänne :3 minä vaan tulin tänne :3
Curtbobainin äiti asuu täällä Curtbobainin äiti asuu täällä
Vasemmiston vaalimainos Vasemmiston vaalimainos
Mitä sanoit? :3 Mitä sanoit? :3
Kasvomaskien hyöty vähäinen tai olematon Kasvomaskien hyöty vähäinen tai olematon
<3 <3
miten dolan ja kikki syntyivät miten dolan ja kikki syntyivät
Ei oo Mesiksen repo, vaikka likeltä Ei oo Mesiksen repo, vaikka likeltä
Neken nekkeilyt Neken nekkeilyt
Rauno Rauno
Ukkometso Ukkometso
Anomuumit Anomuumit
Jynx Maze Jynx Maze
Dick Kickem Dick Kickem
 521 näyttökertaa, 2 viestiä, 2.95 MB, 1 tiedosto, 31.05.2025 12:03:04
[ + 4 | ]

bemarikuskit

[81001] [fd7c105c7b9c433d.mp4] [2.95 MB] [480x854] [17.23s] [] []

31.05.2025 15:27:17
#700656 [+4] Piilota Suosittele

Omat kokemukset automerkkien kuljettaja stereotypioista.
-BMW, juu ilmeisesti vilkku on lisävaruste, jonka harva bemarin hankkija ottaa.
-Audi, roikkuu puskurissa 0-turvavälillä.
-Volvo, ohi pitää päästä jotta voi jäädä eteen matelemaan -10km/h alle nopeusrajoituksen.
-Toyota, liki 20 vuotta vanha avensis aina letkan keulalla, kuskina seniili, joka ajaa suu auki yrittäen nähdä seuraavan nyppylän taakse.
-Ford, poljetaan sitä kaasua, ajetaan poukkoillen, jarrut lukkoon kun on käpy tiellä.
-Mercedes, 15-30 vuotta vanha S / C / E ilmestyy tyhjästä seilaamaan eteen moottoritiellä, yleensä illalla tai yöllä, kuskina alle 20 vuotias pelle hermanni, jolla onnella on 4-8 kaveria kyydissä joista 2 istuu sylissä ja yksi makaa takakontissa.

[ 2 viestiä | ]