Mulla on 32 olutta, 17. kohdalla olutpurkki esittää saman kysymyksen, tiedän että juon tänään enemmän, mutta se tarkoittaa että huomenna kauppaan ja ehkä krapulassa >=(
[
1 viestiä
|
]
⭰
Tullissa.
Toimistorotan jooga hetki.
Akun yö
reivi ilme
Weffaus
Ei onkelmia
tämä on tärkeää
anna abreu
helsinki
Kartellikamut
Ihana nainen
Taru karttojen poltosta
Onpa hyvä että totuus tuli ilmi
huumet on pahoja m'key
tuolla ois vissiin tarjolla kaikenlaisia päihteitä