YOLO XD YOLO XD
Vain toinen saa varmasti mitä haluaa Vain toinen saa varmasti mitä haluaa
Kansallissosialistimuusikot Kansallissosialistimuusikot
evakko kuva evakko kuva
Hutisalo Hutisalo
Lihkku beaivai Sápmi! Lihkku beaivai Sápmi!
Suomipopin aamulypsy Suomipopin aamulypsy
Get the fuck out of my kitchen! Get the fuck out of my kitchen!
Moottoriurheilijan päiväretki Moottoriurheilijan päiväretki
Safety first Safety first
tiedettä tiedettä
amerikkalainen unelma amerikkalainen unelma
käärme puree mikrofoonia käärme puree mikrofoonia
Uusi urheiluseura pahoittamaan kaikkien mieli Uusi urheiluseura pahoittamaan kaikkien mieli
Bileet Bileet
tule tänne, minä autan :3 tule tänne, minä autan :3
Pötkylä Pötkylä
Kultturimarksismi Kultturimarksismi
Alena Ostanova Alena Ostanova
boop :3 boop :3
ihan töötti :3 ihan töötti :3
börhennyskaveri börhennyskaveri
ihan okei ihan okei
pieru pieru
 624 näyttökertaa, 6 viestiä, 7.61 MB, 1 tiedosto, 17.06.2025 20:38:29
[ + 1 | ]

autonkorjausta

[81358] [50c8279bca67c57e.mp4] [7.61 MB] [764x1252] [15.13s] [] []

auto

(729)  · 

ruoste

(11)
17.06.2025 21:20:00
#703030 [+3] Piilota Suosittele

Rekisteri kilvestä tehty paikkapala, aikanaan samalla tyylillä paikattiin D-kadetin tai pasconan pohjaa, paikkapaloja leikeltiin säilyke purkeista ja lytistetyistä tölkeistä.

17.06.2025 22:40:54
#703050 [+2] Piilota Suosittele

>>703030 Tuttu oli ostanut ford focuksen(vuosimalli ei tiedossa) halvalla.
Oli just leimattu ja maalipintakin kohtuullinen.

Pesi sitä pihassaan ja erehtyi vannetta harjatessaan nojaamaan polttoainekorkin viereen.
Humpsahti käsi siitä lävitse kyynärpäätä myöten. Hetken ihmeteltyään tutki vahinkoja
ja totesi, että iso reikä on pitänyt olla tuossa, kun oli paikattu
ilmakon pahvitauluilla ja katsastus päivää edeltäneen viikon sanomalehteä
hyväksikäyttäen.

Hyvän pinnan oli kaveri siihen saanut tehtyä pakkelin kanssa ja saanut viellä kalikalillakin
sävyt häivytettyä niin, ettei normaalista auringon polttamasta sitä heti tajunnut.

5/5 häivytys hänenkin mielestään. Harmitti lähinnä, että joutu korjaamaan sen
itse vähän tukevammaksi, että kestää koskeakkin.

17.06.2025 23:55:42
#703059 [+-] Piilota Suosittele

>>703050
Tuollaista tuli tehtyä nuorempana alvariinsa.
Talveksi ostin aina jonkun tonnin räpsyn. Ajelin talven ja keväällä kilo kittiä kylkeen, kilikalia ja helmat mustaksi.
Aina sai omansa pois.
Kesät ajelen edelleen jenkeillä.

18.06.2025 02:26:52
#703076 [+-] Piilota Suosittele

>>703050
Auotoissa ei ole tuollaista kartonki / paperi paikkausta tullut vastaan, mutta tiedän että vuokra asunnon kipsiseinän reikiä on peitetty kartongilla ja kerros maalia päälle tyylisesti, jotta sai takuuvuokran takaisin.

Oli kuulemma soiteltu reilun vuoden päästä perään tyyliin "Tiedätkö tälläisestä asiasta mitään?"

[ 6 viestiä | ]