Eipähän jää epäselväksi, että minkälaisesta henkilöstä on kyse. Jos totuus sattuu, niin kannattaa tarkistaa oma maailmankatsomus ensin, että onko siinä jotain vikaa.
Ei mitään pahaa tee pieni neekeripoika jos vähän ryostelee ja sen jälkeen raiskailee. Kyllä suvakit on vitun tyhmiä mutta joskus musta kulli osuu omaan sukulaiseen niin kai se mieli siitä vähän muuttuu
[
3 viestiä
|
]
⭰
isä jooseppi
Kirjainjuttuja
Leikin jälkeen mäkkiä ja pepsi max
DINDU NUFFIN
syö sitä paskareikää
soti et mä oon valkone :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Myöhemmässä elämänvaiheessa neropatti tuli ammutuksi