Niin hyvää tuttia Niin hyvää tuttia
Hali Hali
Rooliasuja Rooliasuja
cat & McNuggets cat & McNuggets
Ei lähe vaikka mitä tekis Ei lähe vaikka mitä tekis
Dr. Ozzy Dr. Ozzy
Agent Fuko's Titties Just Got Scrambled! Agent Fuko's Titties Just Got Scrambled!
π π
Vastaanota tuplasti isompi tiskiallas Vastaanota tuplasti isompi tiskiallas
Luonto yllättää Luonto yllättää
tekee tiedettä tekee tiedettä
Kutsumaton vieras. Kutsumaton vieras.
kuinka halailla sängyssä kuinka halailla sängyssä
Rasisti Rasisti
Raksa-punatukka Raksa-punatukka
Protskuu... Protskuu...
Niin monelle tytylle käy näin Niin monelle tytylle käy näin
Pamputin Pamputin
En tiedä onko reposti, mutta laitoin silti En tiedä onko reposti, mutta laitoin silti
Omistan kuvan vain jostain syystä Mr_Pihvin naikkosille... Omistan kuvan vain jostain syystä Mr_Pihvin naikkosille...
Kuka siin netis on!? Kuka siin netis on!?
Opus Opus
kjehkjehkjeh :D kjehkjehkjeh :D
Kiitos 2019-2019 ;___; Kiitos 2019-2019 ;___;
 487 näyttökertaa, 4 viestiä, 25.94 MB, 1 tiedosto, 29.06.2025 15:48:29
[ + 3 | ]

ei oikein suju

[81539] [0f81c6961c7f42e5.mp4] [25.94 MB] [720x728] [51.90s] [] []

auto

(729)  · 

traileri

(11)
29.06.2025 16:38:34
#704361 [+1] Piilota Suosittele

Mitään arvoahan tuolla Pt cruiserilla ei ole, joten voidaan vähän leikkiä
samalla kun sitä laitetaan trailerille purkaamoon vietäväksi.

29.06.2025 16:45:22 | 16:45:37
#704363 [+-] Piilota Suosittele

>>704361
Saattaa olla hyvinkin mahdollinen keissi jos esim pohja on mätä. Tosin, silloinkin toimivasta moottorista ois varmasti moni valmis maksamaan. Sit vaan kaikki metallijäte mitä löytyy niillä moottoritila täyteen ja viet sen peräkärrillä kuusankoskelle. Kierrätysmetallista en mista oliko 10c/kilo vai mitä (?) mut jos viet kerralla vähintään 500 kiloa niin sellanen määrä kuulemma kannattaa. Romuauto + romumetalli voi päästä helposti yli tonniin kilogrammoissa

30.06.2025 00:12:41
#704498 [+3] Piilota Suosittele

Taitaa olla vähän jykevämmät kun autoja ja kaivinkonetta ollaan siirrelty meillä, vaikka ulkonäkö melkein täsmää.

Mutta tuon auton ostamisesta pitäisi jo lähtökohtaisesti vetää turpaan.

[ 4 viestiä | ]