Pyykki päivä Pyykki päivä
mlem mlem
Uutuustuotteita Uutuustuotteita
nevermind nevermind
ruoka-aika ruoka-aika
Mitä naisella mielessä ? Mitä naisella mielessä ?
Maifuflower Maifuflower
uwu anime uwu anime
Tämän päivän vaatteet Tämän päivän vaatteet
Vaavin halut Vaavin halut
ruokakone ruokakone
klubilta tulossa klubilta tulossa
lesbo lesbo
tankki tankki
Ristus Ristus
turreille lahja turreille lahja
Römpötin Römpötin
pois alta jaffat tulloo pois alta jaffat tulloo
Normaalit läskifemakkosuvakkilesbot kuvassa Normaalit läskifemakkosuvakkilesbot kuvassa
itseajavat autot itseajavat autot
Lahti on ihan motissa Lahti on ihan motissa
kutitti kutitti
Fuck off Fuck off
Juna menee tunneliin Juna menee tunneliin
 916 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 23.03.2018 16:53:57
[ + 6 | ]

Mikä maksaa? >:3

[9489] [21373210_1462403287186208_1712486933604597760_n.jpg] [0.05 MB] [629x629] [] []
21373210_1462403287186208_1712486933604597760_n.jpg

kissa

(5208)  · 

ikkuna

(104)  · 

börh

(1050)  · 

pizza

(167)  · 

tilaus

(10)
23.03.2018 17:11:01
#41062 [+-] Piilota Suosittele

perkeleen kotipizza toi palaneen pizzan. yleensä otan pizzan lähipizzeriasta mutta päätin kokeilla kotipizzaa. ylihinnoilteltua palanutta kökköö.

25.03.2018 12:33:55
#41478 [+-] Piilota Suosittele

>>41062 ite tykkään kotipizzasta koska siellä on yleensä tosi tasalaatuista pizzaa, täytteet maistuu tuoreelle eikä sille että ne on istunu koko päivän jossain huoneenlämpösessä laatikossa, eikä niiden pizzoissa yleensä ole muitakaan sivumakuja, myöskin noi monsteripizzat on hyviä. Vähän kalliimpaa siellä ehkä on mut palanutta en oo ikinä saanu.

[ 9 viestiä | ]