E.T E.T
Convert Convert
Pää meni oylrälle :3 Pää meni oylrälle :3
Idiootit vaatii 🤣 Idiootit vaatii 🤣
mysteeri metsuri mysteeri metsuri
Nuole kunnolla sitä persettä tai kenkäsen naamaan. Nuole kunnolla sitä persettä tai kenkäsen naamaan.
Paperinukke Paperinukke
died for fighting died for fighting
Nokia Nokia
Saarioisten pitsat Saarioisten pitsat
Lasol Lasol
Ralli Ralli
Kuinka napata neekeri? Kuinka napata neekeri?
Chuk norrisin ilmavaivat Chuk norrisin ilmavaivat
Nekruilla on bilispöytä Nekruilla on bilispöytä
good day good day
Tupakkamainos Tupakkamainos
Se kuuluisa perspillu on löytynyt Se kuuluisa perspillu on löytynyt
Kemi Kemi
hyvät eväät hyvät eväät
jonnet muistaa jos muistaa jonnet muistaa jos muistaa
vitun suomalaiset vitun suomalaiset
Nuole sitä persettä piski. Nuole sitä persettä piski.
Joe vatikaanissa. Joe vatikaanissa.
 650 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 28.07.2025 06:33:11
[ + 8 | ]
👑 Plussatuin 28.07.2025.

Lvl 99 rölläys

[82018] [tiedosto.jpg] [0.14 MB] [1080x1099] [] []
tiedosto.jpg

ozzy

(15)  · 

trolli

(32)
28.07.2025 07:01:08
#708719 [+4] Piilota Suosittele

Nykyään kun ei pysty sanomaan onko joku trolli vai ei.

Sitä itse sanoo "Ei tuota tyhmempää ihmistä voi olla", mutta katsos vain kun Maria Nordinin enkelipölyt ja sisäilma konsultaatiotkin alkavat kuullostaa järkevämmiltä kuin "Paju-pojun" salaliitot, tai Valo vesikauriin 68-sukupuolta "todistetusti" jutut.

Pahinta on se että aina jostain kulman takaa pölähtää kansanedustaja / tangokuninkaallinen / näyttelijä / onlyfans julkkis, joka ryhtyy sönköttämään kuinka ihmisen pitäisi elää pelkällä valoravinnolla, tai että hiv / aids paranee männyn siitepöly teellä.

28.07.2025 15:09:09
#708759 [+5] Piilota Suosittele

>>708719 Se tämänpäivän sarkasmissa ja trollauksessa onkin vikana,
että 10v sitten tarpeeksi typerä heitto oli helppo ymmärtää vitsinä.
Tänäpäivänä mitä älyttömämpi kommentti, niin ikävällä todennäköisyydellä sen
kirjoittaja on oikeasti tosissaan.

28.07.2025 20:17:16
#708794 [+-] Piilota Suosittele

>>708772 Menee ohi, että mistä on/oli kyse, mutta 10 vuotta sitten trollit oikeasti
jopa osasivat sekoittaa paskaa ja faktaa, että se ei haissut kilometrin päähän.

Vielläkään en ole ihan varma, että oliko nappulan Jimbo ja Antero oikeasti
niin pihalla, vai oliko ne vain hyvin roolissa pitäytyviä kestotrolleja.

[ 7 viestiä | ]