Ompa homon näköinen Ompa homon näköinen
aamupsykoosit tulille aamupsykoosit tulille
Kissetin kynsii Kissetin kynsii
Jennifer Mackay Jennifer Mackay
hörppyä hörppyä
roolileikkejä roolileikkejä
Koiruus Koiruus
taitava likka taitava likka
vetoja löytyy vetoja löytyy
läps läps
Bändi Bändi
joulukinku apu joulukinku apu
herkkureikä herkkureikä
pöyrälem pöyrälem
Syy miksi neekereille ei pidä antaa mitään Syy miksi neekereille ei pidä antaa mitään
tuu tänne sanoo tuu tänne sanoo
apucollection apucollection
Pyllykokoelma Pyllykokoelma
ujoo drifausta ujoo drifausta
gubbe vetää burnista gubbe vetää burnista
phil collins krapula phil collins krapula
rekt rekt
hyvää viiniä hyvää viiniä
Plantaasi Plantaasi
 573 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 06.08.2025 19:26:08
[ + 0 | ]

Ihan paska keksintö

[82204] [tiedosto.jpg] [0.03 MB] [600x600] [] []
tiedosto.jpg

korkki

(19)

juoma

(32)
07.08.2025 13:09:37
#710479 [+-] Piilota Suosittele

>>710467
Mikä toi on? Laatikollinen pullonkorkkeja, jotta voit töissä täyttää tyhjän limsapullon vedellä ja korkki perustuu poretabletti systeemiin tai johonkin muuhun joka muuttaa veden urheilujuomaksi tai limuksi ?

No ei huono, jos siinä on suolaa ja muuta mukana joka jeesaa kuumina kesäpäivinä niin helpompi tollanen on viedä töihin pukukoppiin kuin korillinen vissyä

07.08.2025 13:13:02
#710480 [+-] Piilota Suosittele

>>710479
Mikä toi on? Laatikollinen pullonkorkkeja, jotta voit töissä täyttää tyhjän limsapullon vedellä ja korkki perustuu poretabletti systeemiin tai johonkin muuhun joka muuttaa veden urheilujuomaksi tai limuksi ?

Juuri tämä. Mun mielestä oiva keksintö.

07.08.2025 14:19:14
#710506 [+-] Piilota Suosittele

>>710480 ainut järkevä keksintö olisi ollut ne hiilihappotabletit joissa saa vitamiineja mutta sääntösuomi ei salli jostain vitun syystä myydä niitä suomessa virvoitusjuoma käyttöön

07.08.2025 14:51:46 | 14:52:20
#710521 [+1] Piilota Suosittele

>>710507
Hmm. Mä haluaisin jonkun sitruunan makuisen jano-/palautusjuoman jossa ois poreena myös magneesiumia, natriumia ja mitä näitä olikaan. Sekä myös suoloja kuten vissyssä. Noh, sit taas tullaan kysymykseen miksei suoraan vissy työpaikan jääkaapista koska firma tarjoaa vissyt hellekausina. Sitte taas toisaalta, käteviä on poretabletit jotka sekotetaan veteen, joko monivitamiini joka sisältää melkeen kaiken, taisit joku magnesium + sinkki mitä niitä nyt onkaan.

Luulis et noita ois enemmänkin vastaavalla systeemillä, ois hienoo vertää hart sporttia tollasesta ;)

07.08.2025 15:20:12
#710528 [+-] Piilota Suosittele

>>710479
Taitaa olla vähän rajumpaa tavaraa kuin pelkkä poretabletti.
Ainakin mitä tuoteselosteen mukaan, kun varoittelevat, että täytyy olla hiilihapotetulle juomalle oleva pullo. Tekstin mukaan tavallinen ei kestä ja lasipulloa eivät suosittele.

Olisko pieni hiilidioksidi kapseli korkissa.

07.08.2025 16:18:14
#710538 [+-] Piilota Suosittele

>>710530
Joo siis eka kerta ku nään tollasia, en oo törmänny tälläsiin. Soda streamin tiedän, mut niissäkin on joukossa ihan paskalle maistuvia cola litkuja

07.08.2025 17:30:16
#710550 [+-] Piilota Suosittele

>>710538
Sehän johtuu siitä, että ne makupullot on sokerittomia.
Kannattaa kokeilla ihan tavallista Mehukattia. Ihan perkeleen hyvää, mutta kuohuu. Eli joutuu "maustamaan" varovasti.

[ 17 viestiä | ]