Leipämiliisi Leipämiliisi
Ihan tuli tippa linssiin Ihan tuli tippa linssiin
Rikhardin muija/sisko/serkku Rikhardin muija/sisko/serkku
Perjantai-illan ylikova meno Perjantai-illan ylikova meno
<3 <3
Ryssä jakaa salaliittoteoriaa Ryssä jakaa salaliittoteoriaa
Nakuankka veneilemässä Nakuankka veneilemässä
Muinais Oulu Muinais Oulu
Hyvää musaa Hyvää musaa
Meijjän poijjaat voitti Meijjän poijjaat voitti
pii aappa padappou! pii aappa padappou!
Valta kuuluu kansalle Valta kuuluu kansalle
ilon moista ilon moista
BURN THE WITCH!! BURN THE WITCH!!
Maskittomia oppilaita poistettiin lukiosta Maskittomia oppilaita poistettiin lukiosta
tallahasseessahallat tallahasseessahallat
Media valehtelee tässäkin uutisessa koko otsikon voimin Media valehtelee tässäkin uutisessa koko otsikon voimin
Ihanat naiset kookontui Ihanat naiset kookontui
pekka kabulissa pekka kabulissa
Uuniin Uuniin
Bottom Gear Bottom Gear
Poikuuden menetys osa 3 Poikuuden menetys osa 3
Marin ja Hitler Marin ja Hitler
Flat iron steak ja lisukkeet Flat iron steak ja lisukkeet
 531 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 10.08.2025 18:37:40
[ + 1 - | ]

Ruokalusikallisen maistoin ja ihan hyvä kanan maku ja polte

[82245] [tiedosto.jpg] [0.03 MB] [234x750] [] []
tiedosto.jpg

buldak

chili

(21)
10.08.2025 22:05:41
#711285 [+-] Piilota Suosittele

>>711241 Vähän makuasia, että missä menee maustetun ja tulisen raja.
Aina tykännyt vähän tiukemmasta, kuin ihan pelkällä suolalla ja pippurilla
maustetusta. Ei nyt ihan puhtaalla kapsasiinilla tarvi maustaa,
mutta vähän pientä potkua kitalakeen saa ruuassa olla.
Menee vähemmän sitten suolaakin, kun on muutakin makua.

11.08.2025 17:18:03
#711340 [+-] Piilota Suosittele

>>711285
Ja noissa on yleensä suolaa aika vitusti.
Tykkään kans sillai että eka suullinen ei tee välittömästi hikkaa mut aterian loppupuolella alkaa hiki ja räkä valuun.
Mut toi kastike oli mun mielestä paskaa, tykkään etikkasooseista kuten tabasco.
Tai tiä sit oliko se samaa mitä noissa buldak nuudelipusseissa on mukana, mut luulis.

11.08.2025 20:50:18
#711388 [+-] Piilota Suosittele

>>711340 Ite pääasiassa käytän poppamiehen sooseja.
Tiukka versio on sitä, että vähän lämmittää jo syödessä ja ennen viimestä
haarukallista tukkonen nenäkin on auennut.

11.08.2025 21:06:05
#711396 [+-] Piilota Suosittele

>>711388
Nii jotenkin noin se on hyvä että sen pystyy vielä sisäistään, mutta pitää sen tuntua niin että aina seuraava haarukallinen tuntuu epämiellyttävältä ottaa. Mut joka kerta pelottaa kuinka paljon vääntää mahaa aamulla, se suun polttelu ei ole mitään verrattuna siihen.

11.08.2025 21:27:29
#711403 [+-] Piilota Suosittele

>>711396 Ei itsellä sen lähtökohtaisesti tarvi ihan niin polttaa, että syöminen
olisi epämiellyttävää. Käyttäisin termiä, että kutittaa kivasti kitalakea eikä
sitä, että painetaan kolvilla kieleen.

En muista, että paskalla käydessä olisi poltellut. Ei varmaan sitten ihan
niin tiukkaa ole tullut syötyä ihan niin paljoa, että olisi vartavasten
pistänyt merkille, että nyt kirvelee.

Maha harvemmin ottaa itseensä näistä, mitä itse syö.

11.08.2025 21:37:09
#711409 [+1] Piilota Suosittele

>>711403
Itse olen sillä tavalla vammainen että syön saatanan tulista yleensä humalassa ja herään joskus aamulla siihen että kauhea mahakipu ja paskalla joutuu istuun ainakin vartin.
Sitä koitan välttää, mut humalassa nyt tulee yleensä liioteltua asioita mitä ei sitten kuitenkaan kestä.
Oon monta kertaa sanonu itselleni hiljaa mielessäni, et eka sitä ollaa nii kovaa jätkää ja nyt istutaan pöntöllä hiki valuen ja melkein itketään.

11.08.2025 22:02:24
#711416 [+-] Piilota Suosittele

>>711409 Jonkun keliaatikon muistan todenneen, että joku ruokalaji
on vain niin perkeleen hyvää, että hän edes kerran kuussa vetää
siitä kunnon överit senkin uhalla, että seuraavana päivänä
pukkaa veristä paskaa.

Onneksi ei tuota alkoholia tule otettua, että kontrolli menisi, että mitä vetää
ja kuinka paljon, että oltaisiin tuossa teikäläisen mainitussa tilanteessa :D

11.08.2025 22:20:31
#711425 [+1] Piilota Suosittele

>>711416
Oon myös sanonu että jos suoli ei kestä normaali käyttöä, niin sit se menee rikki ja se otetaan pois tai sitten kuolee, en anna vitunkaan penniä siitä että lähtis henki, tai joutus johki saattohoitoon, eletään saatana ku voidaan.
Enkä tarkota mitään mr.pihvin, nakun, tombin jne suolen käyttöä, niillä on varmaan erilaiset asenteet ja ideat suolen käyttöön.

[ 17 viestiä | ]