Nyt tiedät osa 2 Nyt tiedät osa 2
vituttaa kun käy näin vituttaa kun käy näin
eikää <:3 eikää <:3
Juhannuksena on kippee Juhannuksena on kippee
heli höltler heli höltler
naisen palkka naisen palkka
Lentäjät Lentäjät
pup ups pup ups
Spice Spice
Miten kauan menee kaukosäätimen vaihdossa Miten kauan menee kaukosäätimen vaihdossa
Skodan viritystä Skodan viritystä
>lehdistö >lehdistö
Greta metal Greta metal
pienennystemppu pienennystemppu
hyvä toimintamalli hyvä toimintamalli
Y U NO Maario Y U NO Maario
Tenhon pyörä Tenhon pyörä
amerikkalaista viisautta amerikkalaista viisautta
minecraft timantin etsintä minecraft timantin etsintä
ohi meni ohi meni
Videokuvakommentti Videokuvakommentti
Hengailee vaan Hengailee vaan
mitä kuivauspusseissa on sisällä mitä kuivauspusseissa on sisällä
Jo on mylly Jo on mylly
 780 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 27.03.2018 09:48:15
[ + 4 - | ]

Ei vittu mihin tää maailma on menossa

[9613] [Screenshot_2018-03-27_00-03-42.png] [0.15 MB] [668x598] [] []
Screenshot_2018-03-27_00-03-42.png

sukupuoleton

 · 

friikki

(9)  · 

matka

(11)  · 

kortti

(21)  · 

ulina

(31)  · 

traumat

27.03.2018 10:42:35
#41886 [+-] Piilota Suosittele

>>41881
Jos en nyt iha täysin vääräs oo ni voit ostaa matkakortin joka ei oo henkilökohtanen eli kaikki voi käyttää sitä mut se maksaa enempi. Sitte jos se o henkilökohtanen ni maksaa vähempi. Saa korjata.

27.03.2018 12:58:47
#41914 [+1] Piilota Suosittele

>>41893 Nimenomaan ja jonkun vähemmistön tähden pitäisi taas kerran muuttaa toimivaa systeemiä. Ja nyt puhutaan todellakin äärimmäisestä vähemmistöstä, jos yksi sadastatuhannesta ei tiedä mitä sukupuolta on.

27.03.2018 15:02:37 | 15:02:55
#41950 [+-] Piilota Suosittele

>>41882
>>41886
Riippuu vissiin aika paljon siitä, että missä kunnassa tai kaupungissa ollaan. Pääkaupunkiseudulla kortti on teoriassa henkilökohtainen, mutta sitä voi käyttää käytännössä kuka tahansa. Tässä onkin se idea, että kortti kadotessaan voidaan helposti uusia ilman erillisiä henkilötietomuutoksia.

>>41893
>>41914
Menetämmekö tässä muutoksessa mitään ratkaisevaa? Onko sukupuolen ilmaisu välttämätöntä matkakortissa? Helsingin Seudun kortissa ei ole koskaan ollutkaan sukupuolimerkintää.

Ymmärrän kyllä että täs pitää nauraa vassareille ja heidän typeryyksille, mutta muuten ehdotuksessa ei ole väärää. Perustelu on vaan onneton.

29.03.2018 00:48:19
#42375 [+-] Piilota Suosittele

>>41950
Kyl se pk seudulla oli iha oikeesti henkilökohtanen sillo ku ite sellasen hommasin, sehä siin juju oli et saat halvemmal ku ei voi jaeskella. En tiedä onko tosin käytäntö enään voimassa ku en tällä hetkellä omista.

[ 12 viestiä | ]