Johannes Koskinen Johannes Koskinen
Lusikat lähti kanii Lusikat lähti kanii
Nyt ei pysty Nyt ei pysty
pihvi pihvi
Peppu Peppu
Evangelion Evangelion
Crack Sparrow Crack Sparrow
Granit menetti neitsyyden:D Granit menetti neitsyyden:D
Pelaan tän kortin 10 kertaa putkeen Pelaan tän kortin 10 kertaa putkeen
Soittakaa ambulanssi! Soittakaa ambulanssi!
24 heinäkuuta 24 heinäkuuta
Ric flashing cock used Ric flashing cock used
Minä IRL Minä IRL
Hyvä harrastus Hyvä harrastus
Tissit Tissit
Kiva kaveri Kiva kaveri
Heimo odottaa tilipäivää Heimo odottaa tilipäivää
Nakuankka kaupungilla Nakuankka kaupungilla
avaruus insinöörejä avaruus insinöörejä
Loli ja kaverit Loli ja kaverit
Juomapeli Juomapeli
Nettikissa 8 Nettikissa 8
autistinen homo kissa väärinpäin autistinen homo kissa väärinpäin
Kenway töissä 2 Kenway töissä 2
 415 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 29.08.2025 14:20:31
[ + 2 | ]

ai

[82622] [e45d54f384ceb11d.jpg] [0.11 MB] [1179x1015] [] []
e45d54f384ceb11d.jpg

ai

(209)  · 

paskaa

(159)
29.08.2025 18:29:08
#714343 [+-] Piilota Suosittele

Tekoäly tulee viemään ihan vitun monen toimistotyöläisen duunipaikan 5-10 vuoden sisällä, jos
käyttöä ei rajata lainsäädännöllä, joka tähän hätään vaikuttaa menevän enemmän siihen suuntaan,
että tekoälyä tullaan lisäämään ihan ihmisten valvontaan.

30.08.2025 04:11:44
#714455 [+-] Piilota Suosittele

>>714343
Frendi tossa vasta kerto, että oli vääntäny ihan vaan huvin vuoksi koodia ja tarkotus oli tehä tetris. Nakkas sen sitten chat GPT:lle niin se funtsas hetken aikaa ja anto vitusti parannusehdotuksia ja sen semmosta. Siitä tuli ihan hienon näkönen, mutta samalla sitten poristiin että vittu meitä notepadilla koodia vääntäviä ei tarvita kohta enää ollenkaan. Tietty se joutuu toki viilaamaan niitä koodeja toimiviksi, mutta alkaa tää nykymeno oleen sitä että me ollaan jo sitä kaartia ettei meitä enää käytännössä tarvita niihin hommiin.

Toisaalta ihan vitun siistiä, mutta ku päivä päivältä hoksaa enemmän ja enemmän, että me ollaan täysiä turhakkeita nykymaailmassa niin jip jip jee.

30.08.2025 15:55:09
#714527 [+-] Piilota Suosittele

>>714343
>>714455
Tekoälyn ohjaajiakaan ei tarvita kun singulariteetti ylittyy joskus kun olen jo vanha, mistään 5-10 vuodesta on yhtä turha puhua kuin Euroopan Unionin maiden sähköautoista takarajana 2035 uusista autoista.

Tulevaisuutta ovat kuitenkin molemmat, ja molemmat jo käytössä osin.

31.08.2025 17:57:20
#714829 [+1] Piilota Suosittele

>>714527 Tuo 5-10v oli lähinnä heitto, että siihen mennessä aika moni on saanut kenkää
verrattuna nykyiseen. Jo nyt porukkaa on irtisanottu Ai:n takia.

Tuohon eu:n sähkärihommaan en oikein usko, koska edelleen ongelmia ratkaisematta
eikä 10v riitä siihen infran rakentamiseen, että yksityismarkkinoilla olisi tarjota
kysyntää tai rahoitusta siihen.

Enemmän olen huolissani valvonnon lisäämisestä, johon liittyen tässä kohta
eu:ssa äänestetään, että saadaanko digitaalinen viestintä vapaaseen urkintaan
tekoälyn valvoessa ikäviä sanoja, lauseita ja kuvia.

Ei naurata, kuinka moni maa on jo tuon puolella.

31.08.2025 21:24:57
#714873 [+-] Piilota Suosittele

>>714864 Kiinasta ollaan ihan varmasti otettu esimerkkiä, vaikka
tätä ajavat eivät sitä ääneen haluakkaan myöntää.

viellä asiaa yritetään ajaa lähinnä suojelun perusteella, vaikka kaikki järjellä
varustetut osaavat sanoa, että kontrolli on oikea tavoite.

[ 7 viestiä | ]