Mukava kun Teemun avauksen jälkeen saa pitkästä aikaa taas olla rehellinen rasisti, eikä tarvi jatkuvasti selitellä kehitysvammaisille vassareille ja muille rapanaamioille, että miksi talouspolitiikka on heidän lainanottotalkoidensa takia nykyään tiukkaa :D
[
2 viestiä
|
]
⭰
Vanhus-Ryppy osa II
Ryppy viinakauppiaana
neekerin karkotin
never relax
Ryppy lääkärinä osa IX
Vihreä femakkoherkku nami nami
Kaiken uhri
Female Supremacy
Yle propagandaa taas 15.
Miehet maksaa monellakin tavalla enemmän
Ryppy jakaa viisautta osa X
Kuinka tunnistaa MT-ongelmainen yhdellä vilkaisulla