Joulupäivä? Jihuu! :3 Joulupäivä? Jihuu! :3
Kalkkunan tarina Kalkkunan tarina
Terve parisuhde on terve Terve parisuhde on terve
hejssan hopsan falleralleraa fin dup hejssan hopsan falleralleraa fin dup
Voi näitä naisia. Kärsivällysyys olis koetuksella tos duunis Voi näitä naisia. Kärsivällysyys olis koetuksella tos duunis
Kjeh Kjäh Kjeh Kjäh
Kohtalomme Kohtalomme
Sikarijäbä Sikarijäbä
gatwickin taistelu gatwickin taistelu
ebin :D ebin :D
Sillekin on syitä Sillekin on syitä
Sara Sara
Pääsiäismuna Pääsiäismuna
Iloinen koira :3 Iloinen koira :3
Jouluinen glögi Jouluinen glögi
Hyvää joulua! Hyvää joulua!
Last Christmas Last Christmas
sukellappa välliin :D sukellappa välliin :D
Retards.. retards everywhere Retards.. retards everywhere
Manaaja Manaaja
redpill redpill
Vähän rankempaa huumoria Vähän rankempaa huumoria
Täysillä vaan Täysillä vaan
Disco-beaver drinking pussyjuice Disco-beaver drinking pussyjuice
 402 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 12.09.2025 18:26:11
[ + 0 | ]

/tubetus/ ylilauta

[83022] [tiedosto.jpg] [0.19 MB] [1080x736] [] []
tiedosto.jpg

ylilauta

(68)

tubetus

rappiotube

(5)

rappio

(14)

valkoroska

(11)
12.09.2025 18:34:57
#716704 [+-] Piilota Suosittele

Siis pannu @digimummo :n kaa ?
Nyt näyttäkää matskuu! Pakko tietää lisää!!!

(Mut siis joo, vakavasti puhuen tuo on merkillistä miten joku pottukoira vetää dokausputkia ja tienaa parhaimmillaa 60,000 kuukaudessa. Ja vaikka verot tosta vielä vähennettäis, niin silti puhutaan kovista summista. Hyvät fyrkat se sillä tekee ei siinä, mut herää kysymys kuka helvetti haluaa maksaa sille tälläsestä? Toki osa rahoista voi tulla youtuben/sponsorisoppareiden/mainosten kautta mut silti se saa aika helvetisti suoraa donatee)

12.09.2025 18:53:59
#716711 [+-] Piilota Suosittele

>>716704
Kaveri kyttää iippaa ja näitä muita elämäm koulumlaisia illasta toiseen. Itellä ei hermot kestäis kattoa sen perusteella mitä oon joskus vilkassu menoa.

12.09.2025 18:59:14
#716713 [+-] Piilota Suosittele

>>716711
Mä luulen että siinä on kai jokin sellanen taustalla, ettei omia kavereita ole niin voi vedellä kännejä himassa ja tsiigaa rappiolivee samalla. Kai ne jotenkin tuntee "olevansa mukana" jos lahjoittavat rahaa ja joku rappiotubettaja kiittää sitä livessä niin kai ne saa siitä jotain onnistumisen tunnetta. Surullista ehkä, mutta kaikkia ei voi (enkä edes halua) auttaa. Jos rappiolivet kiinostaa ni senkus. Itse seuraan muutamaa suomalaista tubettajaa, Ukrainan tilanteen sotabloggaajia sekä muita media/journalismi tyyppisiä kanavia eri aiheista. Kyl mä tiedän ettei ne aina muita kiinnosta, mut se on ehkä mun juttu

12.09.2025 22:11:15 | 22:11:58
#716773 [+-] Piilota Suosittele

>>716713
Ei se todellakaan anna niille jenin jeniä. Asustaa Tampereella ja sillä on ihan oikeita ja hyviä live kavereita enemmän ku sormia riittää. Käsittääkseni kattelee vaan niiden menoa ajan kuluksi ja korreloidakseen, että ei sen leiffi ookkaan ihan niin pohjalla ku näkee netistä apinoita jotka tekee ittestään pellejä illasta iltaan. Helevetin hyvä tyyppi, funtsaa asioiden kulkua jatkuvalla syötöllä ja aina ku poristaan niin luokitellaan se "terapiaksi" ku rullataan menemään omia ongelmiamme ja nauretaan niille streemaaja-autisteille joilla menee aivan päin vittua kaikki :D

12.09.2025 22:14:37 | 22:15:09
#716775 [+-] Piilota Suosittele

>>716773
Niin siis en nyt meinannut just sun kaveria, vaan ylipäätään sitä yleisöä joka donatee vittuna että pottukoirat yms saa sitä fyrkkaa. Ja tätä kautta siis hain sitä "ryyppää liveä katsellessa koska ei oo kavereita" -mentaliteettia. Mä uskon, että näitä ihmisiä on paljon

[ 6 viestiä | ]