Jääkeppustelua Jääkeppustelua
Ei vittu mikä ihmissika Ei vittu mikä ihmissika
psykoosit tulille psykoosit tulille
Kissakoktail Kissakoktail
Alkoi kiinnostamaan Alkoi kiinnostamaan
Samikset Samikset
Voiton päivä Voiton päivä
Anime on vaarallista Anime on vaarallista
Tanssijat Tanssijat
Tuhoaja Tuhoaja
pitkä setä pitkä setä
Kettu ja harakka Kettu ja harakka
Ilnmastom apustus Ilnmastom apustus
Lilliputti Lilliputti
Fiksattu Fiksattu
Päivällinen Päivällinen
Hyvä koira Hyvä koira
Itkettää oikeen Itkettää oikeen
Tossukuva Tossukuva
Pamputin Pamputin
Nirksis narksis Nirksis narksis
Ilmastopelastus Ilmastopelastus
Elämme outoja aikoja. Elämme outoja aikoja.
Sipilä uhkailee Sipilä uhkailee
 354 näyttökertaa, 5 viestiä, 2.24 MB, 1 tiedosto, 14.09.2025 20:15:12
[ + 1 | ]

oot sexicäs

[83048] [568d0d002dabff81.png] [2.24 MB] [1080x1398] [] []
568d0d002dabff81.png

14.09.2025 20:51:39 | 21:22:17
#717099 [+2] Piilota Suosittele

+20-vuotta sitten alkanut ongelma, heti kun tyttöystävät keksi että illalla-yöllä voi lähettää tekstiviestejä: "Mulla on tylsää", "Nukutsä jo?", "Etkai sä nuku?", "Ootsä viel hereil?", "Soita jos oot hereil" jne jne.

Eikä puhelimen nakkaaminen nurkkaan / seinään auttanut mitään, koska Nokia 5110 tai 3210 joiden kestävyys aivan toista mitä nykyiset älyluurit.

[ 5 viestiä | ]