Taas tämmönen suvakki-rajakki-parodinen vastakkainasettelukuva Taas tämmönen suvakki-rajakki-parodinen vastakkainasettelukuva
UPS toimittaa UPS toimittaa
Eipä tepsi Eipä tepsi
Tiedostonimessä elokuvasoossi Tiedostonimessä elokuvasoossi
alösdfjk alösdfjk
ruff ruff ruff ruff
Se sanoo sinun olevan homo Se sanoo sinun olevan homo
Zonelta poistuminen pyhäinmiestenpäivänä Zonelta poistuminen pyhäinmiestenpäivänä
Dabstika Dabstika
Kahden kilon siika Kahden kilon siika
Sharing happines Sharing happines
Löysi uuden toverin Löysi uuden toverin
Kirottu lausahdus Kirottu lausahdus
kahvvii kahvvii
Gordon Ramsay & Danny Devito Gordon Ramsay & Danny Devito
Nugetit Nugetit
Kaasua Kaasua
En voi hyvin En voi hyvin
Bram Stroker's Gondola Bram Stroker's Gondola
Routalempi Routalempi
Mal Mal
Viljami antaa mamulle opetuksen Viljami antaa mamulle opetuksen
Vilkaisi aidan taakse Vilkaisi aidan taakse
Bad times Bad times
 491 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.33 MB, 1 tiedosto, 24.09.2025 20:58:01
[ + 1 - | ]

Heh kjeh

[83290] [Antifa.png] [1.33 MB] [2353x3503] [] []
Antifa.png

antifa

(66)  · 

natsit

(47)  · 

palestiina

(50)  · 

antisemitismi

24.09.2025 22:00:41
#718546 [+3] Piilota Suosittele

Noille julisteille voisikin jopa naureskella, kun taas monille paikkakunta / kaupunki "ilman natseja" julisteista tulee mieleen "Kuka valistaisi idiootteja, ettei natseja ole ollut +80 vuoteen olemassa".

24.09.2025 22:15:54
#718549 [+1] Piilota Suosittele

>>718546
Valista mielummin niille, että sille on syy miksi Putin keksi että Ukrainassa on natseja. Samaan aikaan kun näitä "natseja" (eli tavallisia ihmisiä) pommitetaan kuoliaaksi omiin koteihinsa, niin ajatteliko nää vihervassarit edelleen huudella myös meidän halitusta ja muutenkin persuja yms natseiksi kun ryssä kävelee rajan yli ?

Siinä vaiheessa sopii kysyä, kenen puolella olet ?

24.09.2025 22:17:45
#718551 [+-] Piilota Suosittele

>>718546
Eiköhän niitä natseja jääny eloon. Eli kyllä niitä aika pitkään ww2:sen jälkeen on ollu. Ja aika moni muslimimaa sopii melko hyvin 1:1 siihen mihin natsit usko. Erojakin löytyy, mutta aika monessa on diktatuuri, vihaavat juutalaisia, valmistautuvat sotaan ja ovat nationalisetja.

25.09.2025 05:44:52
#718619 [+-] Piilota Suosittele

>>718549
Putin keksi että Ukrainassa on natseja. No niin eli sama harha kun näillä "ilman natseja" huutelijoilla, natseja ei ole ollut olemassa +80-vuoteen.

25.09.2025 15:55:13
#718676 [+2] Piilota Suosittele

Natseja kasvaa kuin psilosybiinisieniä sateella taa joka maailman kolkka. Vasemmistoa pitäisi syyttää valtiopetoksesta koska ajavat sellaista agendaa, ja terrorismista koska tukevat sellaisia henkilöitä tai niiden saapumista maahan, ja turvallisuusrike ja siihen kehottaminen on kaikista pahin ennen taloutta jopa.

[ 6 viestiä | ]