Alfan alhainen läpäisykyky Alfan alhainen läpäisykyky
Ennen ja nyt. Ennen ja nyt.
Vankilasta voimavaroja sotaleikkeihin Vankilasta voimavaroja sotaleikkeihin
kylmää ilmaa kylmää ilmaa
sptölöbrolo sptölöbrolo
herkullinen nakkipirtelö herkullinen nakkipirtelö
Takinkääntäjä-globalisti Sauli Niinistö Takinkääntäjä-globalisti Sauli Niinistö
yksinkö viikonloppuna? yksinkö viikonloppuna?
Leikkuulauta Leikkuulauta
Vanha ja viisas ohjaa nuorta Vanha ja viisas ohjaa nuorta
Keski-ikäinen parisuhde. Keski-ikäinen parisuhde.
Rekkajäbä Rekkajäbä
Näppärä Näppärä
Charles Charles
Gondola tulee rinnettä alas Gondola tulee rinnettä alas
pikku rasisti pikku rasisti
Siisti kyttä Siisti kyttä
käy uudelle mantereelle käy uudelle mantereelle
Ilta-aput Ilta-aput
EU EU
Huutokilpailu Huutokilpailu
puff puff
Veren velvoitus Veren velvoitus
Ai saatana kun sylettää tämmöset ihmiset Ai saatana kun sylettää tämmöset ihmiset
 541 näyttökertaa, 24 viestiä, 3.96 MB, 1 tiedosto, 02.11.2025 21:13:05
[ + 3 | ]

Nistipata

[84276] [1000018731.jpg] [3.96 MB] [3060x4080] [] []
1000018731.jpg

nistipata

(6)  · 

ruoka

(404)  · 

kokkinurkka

(23)  · 

luolasto

(149)
03.11.2025 17:13:23
#725189 [+-] Piilota Suosittele

>>725099
Sitä myydään, se on mössöytynyttä makaronia jossa 1-2% jauhelihaa, ehkä saman verran juustoa, 2% kananmunaa, eli makaronimössöä, ja kutsuvat makaronilaatikoksi.

04.11.2025 18:04:29
#725306 [+1] Piilota Suosittele

>>725205
>>725149
>>725142
>>725096

Mulla oli opiskeluaikoina (ja joskus edelleen) tapana tuunata nistipataa niin pitkälle, että siitä sai huomisenkin ruuat

- 400g makaronit
- 400g jauheliha
- 400g tomaattimurska
- 1 purkki tonnikalaa
- 1 isohko sipuli pilkottuna
- muutama valkosipulinkynsi
- kouralinen juustoraastetta

Sit loput oli vaihtoehtoista kamaa, tyyliin jos oli jäänyt jalopeenoja niin sekaan vaan. Samoin hernemaissipaprikat, herkkusienet sekä muut tollaset ylijäämät on helppo sotkea mukaan jotka vähääkään sopii siihen. Jos oli kananmunia niin ne toki paistoin erikseen ja lautaselle makaronimössön kaveriks. Jos oli kurkkua tai tomaatteja niin niitä lohkoina kaveriks.

Vain mielikuvitus on rajana, kun nistipataa lähtee tuunaamaan

[ 24 viestiä | ]