>>725099 Sitä myydään, se on mössöytynyttä makaronia jossa 1-2% jauhelihaa, ehkä saman verran juustoa, 2% kananmunaa, eli makaronimössöä, ja kutsuvat makaronilaatikoksi.
Sit loput oli vaihtoehtoista kamaa, tyyliin jos oli jäänyt jalopeenoja niin sekaan vaan. Samoin hernemaissipaprikat, herkkusienet sekä muut tollaset ylijäämät on helppo sotkea mukaan jotka vähääkään sopii siihen. Jos oli kananmunia niin ne toki paistoin erikseen ja lautaselle makaronimössön kaveriks. Jos oli kurkkua tai tomaatteja niin niitä lohkoina kaveriks.
Vain mielikuvitus on rajana, kun nistipataa lähtee tuunaamaan
[
24 viestiä
|
]
⭰
Jeccu
Pakaste spydäri ja kebab
Dog Manwhore
Luolaston vaikutus
Setämiehen märkä uni
ei muutaku harjottelemaan
Pyttipannua saatana!
Hävikkisäkki 2,5€/kg, miksi näitä ei ole muissa kaupoissa?
kaalisiili
Master Chef Luolasto
Kommenttiosio
Tacopiirakka
Lihavauva
Viimeinen on valhe
nuudelipitsa
Niimpä niin
Miracle has come to TT :3
Luolaston unelmat
Päivän pohjasakan ruokintalootti sponsoredby; Raksapulsu