Sekrit Idnetity Sekrit Idnetity
Voisin maistaa :3 Voisin maistaa :3
Masokisti ja sadisti Masokisti ja sadisti
Kuvakommentti Kuvakommentti
kaheksakyt senttiä kaheksakyt senttiä
Killisilmäinen karhu Killisilmäinen karhu
Zansatsu Ponytail 3/4 Zansatsu Ponytail 3/4
Namaste! Namaste!
Kauppisen periantai ;-) Kauppisen periantai ;-)
Uutisia Uutisia
Akun väsyneet huutikset Akun väsyneet huutikset
The Worst Of Bob Sapp MMA The Worst Of Bob Sapp MMA
afrikan neekerien ja apinoiden yhteiset harrastukset afrikan neekerien ja apinoiden yhteiset harrastukset
Mietelause Mietelause
RIP Steve Ditko, Hämyrin ja Dr. Strangen luoja RIP Steve Ditko, Hämyrin ja Dr. Strangen luoja
rae:en tarina rae:en tarina
Turria turpaan! Turria turpaan!
Tässä on vellihousjujonneille pureskeltavaa Tässä on vellihousjujonneille pureskeltavaa
Koistisen autopesula Koistisen autopesula
alzheimer alzheimer
E E
Ei jaksa keksiä otsikoita 67 Ei jaksa keksiä otsikoita 67
It was... It was...
Tyhmä iinee ei osaa ees laskee liukumäestä Tyhmä iinee ei osaa ees laskee liukumäestä
 467 näyttökertaa, 6 viestiä, 6.03 MB, 1 tiedosto, 16.12.2025 21:43:50
[ + 2 | ]

ERB

[85162] [ERB]

häyhä

(5)  · 

erb

16.12.2025 22:37:55 | 22:38:41
#731472 [+-] Piilota Suosittele

>>731471
Tossa oli yks parhaista "häyhä" lausunnoista mitä oon kuullu tähän mennes. Kaks brittiä kertoi kuulleensa häyhästä sanoin; "That finnish sniper whose name is impossible to pronounce"

Yleensä ne koittaa jotain "Hyä-hyä" tai yrittävät lausua paikkakuntaa "Hauho" huonolla menestyksellä

17.12.2025 15:04:59
#731488 [+-] Piilota Suosittele

>>731487
Ö ja Ä on monille ulkomaalaiselle vitun vaikea, vaikka ne käyttää ite samaa äännettä. Esim minä olen, "i am" ne lausuu ihan selkeesti "ääm" ja osaavat sanoa sen, mutta heti kun se ä on osana sanaa se muuttuu a-kirjaimeksi.

Vaikka näin yritin selittää, seuraavalla yrityksellä häyhä oli hauva :D

17.12.2025 21:31:04
#731506 [+-] Piilota Suosittele

>>731488 Se on kyllä suorastaan huvittavaa, että miten niinkin yksinkertainen ja lyhyt
nimi on mahdollista lausua niin pahasti väärin tavaamisesta huolimatta :D

18.12.2025 01:10:38
#731523 [+1] Piilota Suosittele

>>731488
>>731506
Englannin hienous on siinä, että se on ihan sikahelppo oppia. Mä opettelin sen kattomalla suomeks tekstitettyjä Simpsoneita aikanaan ku laivahuoran kirjallisessa kokeessa ei kelvannu enää pelkkä suullinen osio. Paskan kielen siitä tekee just se sama syy. Niiden kieli on niin yksinkertasta, ettei ne etes ite tiedä miten niiden pitää sitä lausua. Father ja dad olkoot esimerkkeinä ny sitte. Kieli missä pitää puhtaasti ARVATA että miten sitä lausutaan on aivan vitun outo juttu. Jekeissä (briteissäkin?) on suurta hupia järjestää spelling-bee kisoja. Ihime autistikieli..

[ 6 viestiä | ]