Toimistolla oli just *POP* olla, kun 34/36 työntekijää oli etänä ja se toinen runkkari oli toisessa päässä kerrosta. Työtkin tuli tehtyä nopeammin kun ei tietyt hölmöt olleet vähän väliä niskan takana kyselemässä "Voisitko katsoa / auttaa / käydä / hoitaa?" jne lässynlää. Nyt noin puolet porukasta on 3-4 päivää viikossa paikalla ja pikkuisen ahdistaa kun paskanjauhanta & lässytys on valtaamassa taukotilat ja käytävät taas.
[
2 viestiä
|
]
⭰
paskaa.mp4
Kakkaa tilalle ja avot
youtube
Hyvä penkki
tykitellään
vitun kova tetris :D
2016 Ghost Busters Reboot
he niin mielensä pahoittivat
Lokit laksatiiveilla
yle
Halpaa sälää oli aikoinaan
suomen kallein raha
Samalta kuulostaa
ai
Kuvakommentti
toimistossa mietiskelee
Nää paperit on just niitä mihin mä olen niistänyt tai runkannut