Suomen "asiantuntijat". Suomen "asiantuntijat".
On tämä saatanan työmaa On tämä saatanan työmaa
SPR SPR
Pelastaja :3 Pelastaja :3
palmu palmu
höhöhö höhöhö
werogarhu werogarhu
Dark Sarah - The Gods Speak Dark Sarah - The Gods Speak
katana katana
Rekkamies Rekkamies
hannibal hannibal
hammas läägär hammas läägär
Hapsi Hapsi
Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan
Islam konferenssi Norjassa (Huom on tekstitetty) Islam konferenssi Norjassa (Huom on tekstitetty)
tytöt vähän paukuttelemassa tytöt vähän paukuttelemassa
nännit 2 nännit 2
Nugs Nugs
pikkukallen oppivuodet pikkukallen oppivuodet
Mit vit Mit vit
Kuva7 Kuva7
nahanpala nahanpala
mites teillä menee? mites teillä menee?
Vanhalta farmilta Vanhalta farmilta
 453 näyttökertaa, 9 viestiä, 3.18 MB, 1 tiedosto, 07.02.2026 13:55:15
[ + 3 | ]

Päivän safkat

[85990] [tiedosto.jpg] [3.18 MB] [4096x3072] [] []
tiedosto.jpg

sandels

(22)  · 

pihvi

(72)  · 

kalja

(270)  · 

(149)
07.02.2026 14:38:42
#736933 [+2] Piilota Suosittele

Mä kävin ostaan rotta version. kato negro kyykkyviini ja pari kaljaa.
Mitä ruokapuoleen tulee ni sian jotain pihviä kun oli -30% ja kermaa, kaivoin pakastimesta viime syksynä keräämiäni sieniä nii jos tekis jonkilaisen mustapippuri-sieni-kerma-sipuli-kusi-paska kastin.

08.02.2026 00:12:24
#736976 [+-] Piilota Suosittele

>>736933
Mä oon viineissä tosi tarkka. Mä en kato negroa vaan ota joskus kung-fu girl, usa made rieseling valkkari. Maksaa about 16e pullo mut vitun hyvää jääkaappi kylmänä

08.02.2026 19:39:53
#737018 [+-] Piilota Suosittele

>>736976
Itse taas ostan sen halvimman ja kurlaan sen huiviin parilla huikalla nii maulla oo nii väliä.
Paitti sen rapen suosittama pahvitölkissä myytävä valkkari nii sai pidätellä hissipoikaa kaikin voimin.

08.02.2026 21:58:03
#737029 [+-] Piilota Suosittele

>>737018
No mä ostan valkkaria niin harvoin, että sen tulee olla hyvää. Sit jos taas tykkää valkkaria lipittää ni ymmärrän halvemmat pätikät. Toisaalta, kai saksastakin saat 8-10e/3L tai samanlaisen vodkalla. Tällöin se vodka on arvokkaampi ostos

[ 9 viestiä | ]