Creepy Door. Creepy Door.
The grifter original The grifter original
illalla vauhti päällä :3 illalla vauhti päällä :3
Gay Gay
Ukala pukala Ukala pukala
Raps, raps, lips, lips Raps, raps, lips, lips
Puistolelu Puistolelu
Läskibasso Läskibasso
töks töks töks töks
Mitäs tuli sanottua >:3 Mitäs tuli sanottua >:3
Aamuvirkkujen tyrannia Aamuvirkkujen tyrannia
Rahaa palaa Rahaa palaa
Epäilys. Epäilys.
Väijyssä Väijyssä
Meni vaan jalat poikki Meni vaan jalat poikki
Paljon onnea Muhammed! Paljon onnea Muhammed!
Nice Nice
Kyösti Sipiläinen Kyösti Sipiläinen
Vesti la giubba Vesti la giubba
Nautinto Nautinto
Korkkiviesti Korkkiviesti
Maailmassa on Maailmassa on
Kansanedustajien pääsykokeet Kansanedustajien pääsykokeet
:D :D
 360 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto, 23.03.2026 12:52:27
[ + 3 - | ]

Euroopan tulevaisuus

[86918] [e1dabb3e.jpg] [0.27 MB] [2048x1711] [] []
e1dabb3e.jpg

muslimi

(205)

islam

(207)

syöpä

(42)

loinen

(125)

maahantunkeutuja

(28)

eu

(63)

eurooppa

(48)
23.03.2026 16:35:48
#744631 [+6] Piilota Suosittele

Lähes 50-50 menetetyt maat...
-Ranska
-Englanti
-Ruotsi
-Italia

Huono suuntaus ollut jo pidemmän aikaa...
-Suomi
-Saksa
-Espanja
-Portugal
-Alankomaat & Belgia
-Kreikka
-Itävalta
-Tanska (Parantanut suuntaa, tiukentamalla maassa oleskelun edellytyksiä, etuja karsimalla, torjumalla segeraatiota asumisen ja koulutuksen suhteen)

Ei juuri ongelmia...
-Bulgaria (Sen sijaan omat kansalaiset muualla euroopassa aiheuttavat ongelmia)
-Kroatia
-Latvia
-Liettua
-Luxenburg
-Malta
-Puola
-Romania (Sen sijaan omat kansalaiset muualla euroopassa aiheuttavat ongelmia)
-Slovakia
-Slovenia
-Tsekki
-Unkari
-Viro

24.03.2026 00:09:25
#744687 [+2] Piilota Suosittele

>>744656
Voi olla mahdollista että nähdään tulevaisuudessa isompia "turvapaikan"haku aaltoja Euroopan, ei pelkästään EU:n sisällä, kun koulutetut / varakkaat jne väki lähtee islamisaatiota pakoon, esim. kantis Ranskalaiset Sveitsiin, samoin kantis Italialaiset.
Kanta svenssonit baltteihin, ehkä jopa suomeen tilanteesta riippuen (mustalaisiahan sieltä on jo tänne muuttanut, turvattomuuden takia?!?).
Briteistä lähdetään ausseihin, kanadaan jne sivistyneimpiin ex-kansainyhteisön maihin.
Puola & Tsekki ovat myös voittajia tässä siirtolaisuudessa.
Norjasta ja Irlannista ei ole tietoa mikä tilanne nyt / tulevaisuudessa, mutta toivotaan parasta.

[ 7 viestiä | ]