hullu nainen hullu nainen
eläke eläke
Tissit Tissit
Ihana nainen Ihana nainen
Parempaa välivaltaa Parempaa välivaltaa
lenkillä lenkillä
Persia monir Persia monir
Ihana nainen Ihana nainen
olutta olutta
otetaan kisat otetaan kisat
Pesulla Pesulla
Tissit Tissit
Insinööri töissä Insinööri töissä
No country for Harry man No country for Harry man
kummallekki palanen kummallekki palanen
normi päivä ukrainassa normi päivä ukrainassa
ihan vitun hyvä asennus ihan vitun hyvä asennus
samuel jacksonin parhaimmat samuel jacksonin parhaimmat
salarapsu salarapsu
hamstraajat hamstraajat
tomb-raider tomb-raider
Osti uuden tuolin Osti uuden tuolin
hapsi ninjas hapsi ninjas
religion of peace religion of peace
 360 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto, 23.03.2026 12:52:27
[ + 3 - | ]

Euroopan tulevaisuus

[86918] [e1dabb3e.jpg] [0.27 MB] [2048x1711] [] []
e1dabb3e.jpg

muslimi

(205)

islam

(207)

syöpä

(42)

loinen

(125)

maahantunkeutuja

(28)

eu

(63)

eurooppa

(48)
23.03.2026 16:35:48
#744631 [+6] Piilota Suosittele

Lähes 50-50 menetetyt maat...
-Ranska
-Englanti
-Ruotsi
-Italia

Huono suuntaus ollut jo pidemmän aikaa...
-Suomi
-Saksa
-Espanja
-Portugal
-Alankomaat & Belgia
-Kreikka
-Itävalta
-Tanska (Parantanut suuntaa, tiukentamalla maassa oleskelun edellytyksiä, etuja karsimalla, torjumalla segeraatiota asumisen ja koulutuksen suhteen)

Ei juuri ongelmia...
-Bulgaria (Sen sijaan omat kansalaiset muualla euroopassa aiheuttavat ongelmia)
-Kroatia
-Latvia
-Liettua
-Luxenburg
-Malta
-Puola
-Romania (Sen sijaan omat kansalaiset muualla euroopassa aiheuttavat ongelmia)
-Slovakia
-Slovenia
-Tsekki
-Unkari
-Viro

24.03.2026 00:09:25
#744687 [+2] Piilota Suosittele

>>744656
Voi olla mahdollista että nähdään tulevaisuudessa isompia "turvapaikan"haku aaltoja Euroopan, ei pelkästään EU:n sisällä, kun koulutetut / varakkaat jne väki lähtee islamisaatiota pakoon, esim. kantis Ranskalaiset Sveitsiin, samoin kantis Italialaiset.
Kanta svenssonit baltteihin, ehkä jopa suomeen tilanteesta riippuen (mustalaisiahan sieltä on jo tänne muuttanut, turvattomuuden takia?!?).
Briteistä lähdetään ausseihin, kanadaan jne sivistyneimpiin ex-kansainyhteisön maihin.
Puola & Tsekki ovat myös voittajia tässä siirtolaisuudessa.
Norjasta ja Irlannista ei ole tietoa mikä tilanne nyt / tulevaisuudessa, mutta toivotaan parasta.

[ 7 viestiä | ]