Mun ilme oli tollanen vuonna -92 kun voitin osuuspankin järjestämän hiihtokisan 6-vuotiaille ja sain palkinnoks väärän värisen hippopossun ja ruman pipon. Vituttaa vieläkin.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Kissat tapaavat ensi kertaa
Ilon ja onnen päivä
ergonomia
sadepäivän läskeilyt
Charles perhana
Singahteleva bendele :3
tämä kissa tarvitsee monta elämää
Tarttuva haukotus
Soon. >:3
ei ole mitään hätää :3
Nugs
murtunut leuka
Bueno. ;3
missä kaikki ruoka on
;___;
pallero
Darkness
läski kissa
mitä juuri katsoin :3
Kriitikkokisset :3
Mr. Snuggles
Elegantti kissa :3
En nauti tästä mutta säilytän arvokkuuteni t. Maru >:3