Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille
5. luukku 5. luukku
Nakkipiilo Nakkipiilo
Ihan tervettä meininkiä Ihan tervettä meininkiä
Studio Killers - Jenny Studio Killers - Jenny
Saatanan saatana! Saatanan saatana!
Oikeat Sol kiertoradat simulaatio Oikeat Sol kiertoradat simulaatio
Varastomiehen selviytymiskeino Varastomiehen selviytymiskeino
Korvavaikkua Korvavaikkua
Näppärästi pärjaa Näppärästi pärjaa
Uunivahdit Uunivahdit
Vähän Iskraa saisi Vähän Iskraa saisi
Erikoista juotavaa Erikoista juotavaa
Vankila Vankila
Lahta-tsentr Lahta-tsentr
Ajan hermolla ja erilainen joulukalenteri Ajan hermolla ja erilainen joulukalenteri
Dog Breed Deformities Dog Breed Deformities
Kukkaset Kukkaset
Chewbacca Chewbacca
Pidempi oppimäärä (hallelujaa) Pidempi oppimäärä (hallelujaa)
Sihijuomaa Sihijuomaa
Ei toimisi suomessa Ei toimisi suomessa
halusinkin tehdä noin :3 halusinkin tehdä noin :3
Kummatkin kasvatettu oikein Kummatkin kasvatettu oikein
 337 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.38 MB, 1 tiedosto, 08.05.2026 22:49:15
[ + 1 | ]

Kunnon jokeri hikky

[87888] [87936361e6f203aa.avif.jpg] [0.38 MB] [1242x1064] [] []
87936361e6f203aa.avif.jpg

yksinäisyys

 · 

huora

(185)  · 

hakata pesäpallomailalla

08.05.2026 23:53:25
#752593 [+3] Piilota Suosittele

>>752587 Voin kuvitella, että tuollanen kun rupeaa vaahtoamaan jostakin
pikkuoravan tunnetilojen tärkeydestä, niin silmissä on varmasti sellanen hullunkiilto,
joka on alkanut valitettavasti yleistyä tälläisillä.

09.05.2026 00:23:31
#752599 [+-] Piilota Suosittele

Itsellä nyt onneksi on kavereita vaikka olenkin kohta 40v kalevi. Mut oon nähny vuosien saatossa varsinkin /hikky laudalla sydäntä särkeviä tarinoita"joka on muuten piilotettu mutta pääset sinne lisäämällä /hikky manuaalisesti" www riville.
Niillä tyypeillä ei ole edes mahdollista saada kaveria, yleensä johtuen heistä itsestään jonka joku saattaa myöntää.
Tulee vähän mieleen luolasto siitä hikky kanavasta, mutta ehkä täälläkin on jokaisella oma rooli kirjoitella hupaisia tarinoita, mutta niiden hikkyjen jutuissa ei kyllä ole mitään kaunista tai mukavaa, sanoisinko että vaivaannuttavaa luettavaa.
Sanokaa niille että aurinko paistaa vielä huomennakin nii repii sinun naaman ja syö sen.

09.05.2026 06:42:48
#752607 [+2] Piilota Suosittele

"parisuhdekkin auttoi sillä kotona ei tarvinnut olla yksin" hahaha! ei tämä tiedä yksinäisyydestä mitään.

[ 9 viestiä | ]