Dio seikkailee 10 Dio seikkailee 10
Mestari Milos Mestari Milos
taitettava näyttö taitettava näyttö
Taulut seinälle Taulut seinälle
Helsingistä afrikka Helsingistä afrikka
SO PROGRESSIVE SO PROGRESSIVE
Spandenx pelle Spandenx pelle
Kun KELA hylkää tuet ja jotain on tehtävä Kun KELA hylkää tuet ja jotain on tehtävä
Villiputte ja koiro Villiputte ja koiro
Näinhän se menee, surullista kyllä.. Näinhän se menee, surullista kyllä..
Ryppy ja Koponen katsovat televisiota osa II Ryppy ja Koponen katsovat televisiota osa II
Nyt mennään, mummo suu kii Nyt mennään, mummo suu kii
Tehokas vispilä Tehokas vispilä
Spikanorin sisko Spikanorin sisko
Terrorismi Terrorismi
Norsu Norsu
Saara, lääh puuh, Huttunen, vittuh tyllerö ;))) Saara, lääh puuh, Huttunen, vittuh tyllerö ;)))
Soita mulle toi huora tuolta Soita mulle toi huora tuolta
Keittopäivä Keittopäivä
Kuvattu takaperin Kuvattu takaperin
Eskimo (ei se jäätelö) Eskimo (ei se jäätelö)
Harrastus Harrastus
Kansaned. Kansaned.
Simpsonien 30-vuotisjuhlaraha Simpsonien 30-vuotisjuhlaraha
 337 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.38 MB, 1 tiedosto, 08.05.2026 22:49:15
[ + 1 | ]

Kunnon jokeri hikky

[87888] [87936361e6f203aa.avif.jpg] [0.38 MB] [1242x1064] [] []
87936361e6f203aa.avif.jpg

yksinäisyys

 · 

huora

(184)  · 

hakata pesäpallomailalla

08.05.2026 23:53:25
#752593 [+3] Piilota Suosittele

>>752587 Voin kuvitella, että tuollanen kun rupeaa vaahtoamaan jostakin
pikkuoravan tunnetilojen tärkeydestä, niin silmissä on varmasti sellanen hullunkiilto,
joka on alkanut valitettavasti yleistyä tälläisillä.

09.05.2026 00:23:31
#752599 [+-] Piilota Suosittele

Itsellä nyt onneksi on kavereita vaikka olenkin kohta 40v kalevi. Mut oon nähny vuosien saatossa varsinkin /hikky laudalla sydäntä särkeviä tarinoita"joka on muuten piilotettu mutta pääset sinne lisäämällä /hikky manuaalisesti" www riville.
Niillä tyypeillä ei ole edes mahdollista saada kaveria, yleensä johtuen heistä itsestään jonka joku saattaa myöntää.
Tulee vähän mieleen luolasto siitä hikky kanavasta, mutta ehkä täälläkin on jokaisella oma rooli kirjoitella hupaisia tarinoita, mutta niiden hikkyjen jutuissa ei kyllä ole mitään kaunista tai mukavaa, sanoisinko että vaivaannuttavaa luettavaa.
Sanokaa niille että aurinko paistaa vielä huomennakin nii repii sinun naaman ja syö sen.

09.05.2026 06:42:48
#752607 [+2] Piilota Suosittele

"parisuhdekkin auttoi sillä kotona ei tarvinnut olla yksin" hahaha! ei tämä tiedä yksinäisyydestä mitään.

[ 9 viestiä | ]