Ei helvetti Ei helvetti
Suikkanen juttelee Suikkanen juttelee
siivousapulainen :3 siivousapulainen :3
Perjantai Perjantai
sad pepe is bad sad pepe is bad
katsoo urheilua katsoo urheilua
Elmer1n paras kaveri Elmer1n paras kaveri
eläimet pääsivät taivaaseen eläimet pääsivät taivaaseen
nope nope
Anniina Anniina
Kikkelityty HD Kikkelityty HD
Olavi Virta Olavi Virta
Sulla oli yksi jobi... Sulla oli yksi jobi...
kaikki mukaan ilmastotalkoisiin! kaikki mukaan ilmastotalkoisiin!
Puppelibaari Puppelibaari
hoomer hoomer
Limboo Limboo
Paras lahja ikinä Paras lahja ikinä
Göran Göran
Lamppu Lamppu
Nakulle <3 Nakulle <3
samikset samikset
kun rikoit sivun kun rikoit sivun
Oktoberfest Oktoberfest
 326 näyttökertaa, 7 viestiä, 4.21 MB, 1 tiedosto, 09.05.2026 12:48:02
[ + 3 - | ]

allahu 8bar

[87901] [415e5aad50ef7204-h264-sd.mp4] [4.21 MB] [804x594] [20.00s] [] []

neekeri

(1401)  · 

neekeröi

(24)  · 

rengas

(50)  · 

räjähtää

(19)
10.05.2026 13:33:34
#752835 [+1] Piilota Suosittele

Kävi pöljällä senverran tuuri tuota ekaa reikää hakatessaan, että siinä oli
viellä rengasvyön reunaa pitämässä itse kumea kasassa.

Toisen renkaan kohdalla pari senttiä liian alas ja tukiverkko loppui.
Kyllä pystyy ihminen pässi olemaan, kun ei tuon vertaa käytännöstäkään ymmärrä,
kuinka perkeleen typerä idea on mennä puhkomaan työajoneuvon renkaita.

Niissä on painetta ja ilmaa aavistuksen enemmän, kuin siinä kauppakassissa.

[ 7 viestiä | ]