Granit Granit
vitun hyvä pöytä vitun hyvä pöytä
saudit ostaa EA:n saudit ostaa EA:n
älä säikyttele älä säikyttele
ammattilainen ammattilainen
hamasin sanomat hamasin sanomat
isomman oikeudella isomman oikeudella
mekaanikon sormet mekaanikon sormet
en tajuu en tajuu
ei kuulu urakkaan ei kuulu urakkaan
Vilimejä 3/3 Vilimejä 3/3
Pyöräily on ympäristöystävällinen tapa liikkua Pyöräily on ympäristöystävällinen tapa liikkua
do a barrelroll do a barrelroll
Alumiinia voi hitsata ihan kotikonstein Alumiinia voi hitsata ihan kotikonstein
Boris Groh: Our Lovely Neighbor Boris Groh: Our Lovely Neighbor
Lollot Lollot
spidercat spidercat
mitä helvettiä ihminen mitä helvettiä ihminen
jos mä vähän kurkotan jos mä vähän kurkotan
hienosti hienosti
Rentouttava linnunlaulu Rentouttava linnunlaulu
mexicolainen striimaaja mexicolainen striimaaja
allahu 8bar allahu 8bar
ahmiminen auttaa ahmiminen auttaa
 338 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 10.05.2026 20:16:18
[ + 1 | ]

Kuva Kessusta :D

[87938] [tiedosto.jpg] [0.13 MB] [768x768] [] []
tiedosto.jpg

10.05.2026 20:17:29
#752906 [+1] Piilota Suosittele

@kessu sanoi:
Sanon tämän silläkin uhalla, että meikäläisen hahmosta ilmestyy tänne joku vinksahtanut isotissininen futa jumalattomalla melalla :D


Mä annoin tän noilla sanoilla ja että olet kessu.

Sä olet kaunis :D

10.05.2026 21:31:28
#752945 [+1] Piilota Suosittele

>>752933 Jotenkin ylpeä asiasta, että sekoälyllä on tietopankissa se, että sininen tukka viittaa
idioottiin. ”Vinksahtanut” Eli sinitukkainen :D

10.05.2026 22:50:56
#752955 [+-] Piilota Suosittele

>>752943
Tullaan Kessun kans sun luo, naidaan sua nyrkillä perseesee :D

>>752945
Tekoälyllä leikkiessä kivaa on se, että kun sulla on tietty asia jota sä koitat selittää sile mut sit sieltä tulee jotain ihan vitun muuta :D

10.05.2026 23:35:23
#752960 [+-] Piilota Suosittele

>>752955 Tullut huomannuta parin netissä olevan kanssa, että ne voi välillä
tehä jotain ihan randomia.

Mutta hymyilyttää silti, että botilla on virallisesti pankissa, että sininen tukka
viittaa idioottiin.

[ 13 viestiä | ]