POSTAL2 NEVER FORGET POSTAL2 NEVER FORGET
Suklaata Suklaata
uhkarohkeat pilkkijät uhkarohkeat pilkkijät
Redneck tesla Redneck tesla
Töks Töks
hupiukko hupiukko
its raining men :D its raining men :D
kikkaili sähköllä kikkaili sähköllä
kirkuville naisille ratkaisu kirkuville naisille ratkaisu
Hopeanuoli sensuroimaton Hopeanuoli sensuroimaton
Ei ole Jumalan suunnitelma tämmöinen Ei ole Jumalan suunnitelma tämmöinen
Kristi Noem Kristi Noem
työmuumit työmuumit
Tissit Tissit
purra tanssii purra tanssii
rispaantunut vaijeri rispaantunut vaijeri
Hirttosilmukka laulu Hirttosilmukka laulu
Isoluisia kasseja Isoluisia kasseja
mitäs täällä tapahtuu mitäs täällä tapahtuu
PÖÖ PÖÖ
Teräsmies Teräsmies
ranskan poliisin hirmuinen takaa-ajo ranskan poliisin hirmuinen takaa-ajo
assasins creed niggasamurai assasins creed niggasamurai
hampilääkär hampilääkär
 326 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 11.05.2026 23:23:23
[ + 0 | ]

Soinin ajatuksia

[88111] [tiedosto.png] [0.19 MB] [826x912] [] []
tiedosto.png

timo soini

(17)  · 

perussuomalaiset

(81)
12.05.2026 05:29:29
#753131 [+7] Piilota Suosittele

Soini vois nyt pitää turpansa kiinni, vitun petturi, vaikka homoja ja idiootteja sekä rikollisia on siinä puolueessa eniten, silti, se on paras valinta Suomelle kun ei ole kunnon vaihtoehtoja. Suomessa ei ole kunnon oikeistoa paitsi pari tyyppiä.

12.05.2026 13:35:33
#753160 [+3] Piilota Suosittele

>>753097 Kyllä minä sen ymmärrän, että Soini on katkera, mutta sitä minä en ymmärrä (tai kyllä minä senkin varsin hyvin ymmärrän, kröhvassarilehdistökröhm) miksi ne kaikki Soinin katkerat somepostaukset Persuista pitää aina vääntää uutiseksi asti? Somaliporukka hakkasi, ryösti ja lopuksi vielä puukotti sivullista ihmistä Vantaalla, mutta siitä ei juttua saatu aikaan.

12.05.2026 15:45:11
#753168 [+1] Piilota Suosittele

>>753160 No eiköhän se ole jo aikahyvin yleisessä tiedossa, että
meidän media on aavistuksen vasemmalle kallellaan.
Joten tottakai ne kuvittelee, että entisen persun sanalla olisi jotain painoarvoa.
Saadaan kivasti lähetysaika täytettyä, ettei tarvi uutisoida mitään ikävää, joka
taas ei varmasti sada omaan laariin.

12.05.2026 22:47:11
#753240 [+-] Piilota Suosittele

Timpalla on tauti, mutta Timppa ei välitä. Mä vaikka löisin vetoo siitä, että se kyttää jotain homopornoa pitkin öitä ja kun hoksaa sen olevan syntiä niin puhdistautumisrituaaliin kuuluu sössöttäminen julkisuudessa.

Sillon ku persut nous eduskuntaan niin olihan se jytky. Mutta kun herra ei halunnut valtiovarainministerin salkkua niin teki kaikkensa, vittu kaikkensa, että pääsee ulkoministeriksi ja jenkkeihin rukousaamiaiselle. Millään muulla ei ollu mitään merkitystä. Hyppäs pois perustamastaan persuista. Perusti siniset. Potkittiin vittuun siitäkin sitten. Jätkä siellä kattelee Tynkkystä aamusta iltaan ja vispaa menemään >:X

[ 7 viestiä | ]