(((Rosenberg))) (((Rosenberg)))
pieru pieru
Husu Husu
Uusi alku Uusi alku
Hampaaton läski jauhelihalla Hampaaton läski jauhelihalla
VIP baardit :3 VIP baardit :3
Marin antaa taas väärää tietoa Marin antaa taas väärää tietoa
MuhQ MuhQ
Sunnuntain kikkeli Sunnuntain kikkeli
Ra Huo Ra Huo
Luolastolainen meinaa saada Luolastolainen meinaa saada
tällasta se vapaus teettää tällasta se vapaus teettää
Viiliä, viiliä kaikkialla Viiliä, viiliä kaikkialla
koronan takia paketit myöhästyy hiukan koronan takia paketit myöhästyy hiukan
Universumi Universumi
turrit pieree turrit pieree
ykäsanni täs.. morjens... kyrpä mielessä.. joten.. panemisiin... ykäsanni täs.. morjens... kyrpä mielessä.. joten.. panemisiin...
luontoäiti luontoäiti
poni poni
Vasemmiston puolueohjelma Vasemmiston puolueohjelma
NO MERCY WAS GIVEN NO MERCY WAS GIVEN
Ei vittu ei saatana Ei vittu ei saatana
I'm an exper I'm an exper
Persettä Persettä
 49 näyttökertaa, 7 viestiä, 9.84 MB, 1 tiedosto, 26.06.2026 19:31:02
[ + 0 | ]

Syksyn hirvestyskalusto

[88941] [1000001522.jpg] [9.84 MB] [4080x3072] [] []
1000001522.jpg

kivääri

(18)
26.06.2026 20:50:19 | 20:59:02
#759525 [+-] Piilota Suosittele

>>759523 Ja mitä ne tekee? Ottaa sylkikokeen, kusikokeen, verikokeen, rasvakokeen ja vielä hiuskokeen (toisin kuin maamme edelliseltä PÄÄMINISTERILTÄ, joka veti sentään KOKAIINIA) ja toteaa, ettei tämä ole käyttänyt edes kannabista ainakaan viimeiseen vuoteen ja maksa-arvotkin viittaa kohtuulliseen alkoholinkäyttöön? Penkooko ne kämpän läpi ja löytävät kukkaruukkuna toimivan bongin, josta ei löydy edes jäämiä pilvestä? Aseetkaan ei ole edes minun hallussa, vaan asesepän kaapissa säilössä, kun minulla ei ole tarvetta niitä kotona pitää.
Varmaan ne tekee jotain hurjaa :D

Voisit muuten tehdä profiilin, Harri/Riku-Ville, sillä näistä asioista olisi hauskempi keskustella asiallisesti, kun tietäisi, että keskustelee koko ajan saman henkilön kanssa. Vai pelkäätkö, että sinun asioista vinkataan poliiseille, niissä saattaisi ollakin jo jotain tutkittavaa... ;)

26.06.2026 20:59:52
#759527 [+-] Piilota Suosittele

>>759524 Aika epätarkkoja jos ampuu sillä "miltei-sarjatulella", pitää olla pirun hyvin tuettu, että osuu tauluun jos paukuttelee vähänkään useamman kuin yhden laukauksen viiteen sekuntiin. Tuolla alemmalla olen kerran ampunut tauluun kymmenen patia niin sanotusti "yhtäkyrpää", kasa levisi kuin Eelin perse kun ei tähdännyt rauhassa.

26.06.2026 21:21:02
#759530 [+-] Piilota Suosittele

Aseista en juurikaa erikoisemmin tiiä, niin heitetään veikkaus että tuossa on Tikka tai Valmetti, kun nuo pitäs olla ainaskin kotimaisia?

[ 7 viestiä | ]