maan siirto firman avaruus seikkailu maan siirto firman avaruus seikkailu
En kadu mitään En kadu mitään
Seksiä. Seksiä.
Eläinlääkärissä. Eläinlääkärissä.
:) :)
Gloucesterin katedraalin käytävä Gloucesterin katedraalin käytävä
Maailman meno Maailman meno
Jonnen kaste Jonnen kaste
Jään tässä pois Jään tässä pois
tosi tapahtuma happy wheel's sarja kuva tosi tapahtuma happy wheel's sarja kuva
Ujous iskee Ujous iskee
Venäläisiä vapauttajia Venäläisiä vapauttajia
serkku pulassa serkku pulassa
burger pöllö burger pöllö
Jälleen tavanomainen ruokailuhetki börhtaloudessa :3 Jälleen tavanomainen ruokailuhetki börhtaloudessa :3
Urheiluruutu Urheiluruutu
Hnnggg! Hnnggg!
"Hyvä tuoksu, mutta kokeilkaapa keitettyä kukkakaalia!& "Hyvä tuoksu, mutta kokeilkaapa keitettyä kukkakaalia!&
Saksalainen herrasmies Saksalainen herrasmies
homo lespo homo lespo
Kunnon zippo Kunnon zippo
Etiopian juoksulupaus Girmawit Gebrzihair, 16 vuotta Etiopian juoksulupaus Girmawit Gebrzihair, 16 vuotta
kalansaaliini kalansaaliini
Kissakuvia Kissakuvia
 964 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.31 MB, 1 tiedosto, 08.05.2018 07:47:27
[ + 6 - | ]

Lähtisitkö hänen kanssa ulos?

[11661] [76f36e4c.jpg] [0.31 MB] [1080x1920] [] []
76f36e4c.jpg

08.05.2018 13:45:50
#54866 [+-] Piilota Suosittele

54857

Hamsterista tuli mieleen juttu minkä luin kauan sitten. Ensiapuun tuli mieskaksikko jolla toisella oli perse palanu ja toisella silmä mustana ja muuta ruhjetta naamassa.
No asiaa selviteltäessä kävi ilmi, et nää homot oli päättäny ottaa riettaisiin leikkeihinsä lemmikki hamsterin mukaan. Toiselle oli työnnetty putki perseeseen ja siitä Hakki Hamsteri sisään. No eipä tuntunutkaan sitten niin höpöltä ja kuulemma poishan se jyrsijä pitäs äkkiä saada. Oli vaan kehvana kerenny niin syvälle pimeeseen, ettei enää näkyny ja niinpä tää toinen oli hakenu sytkärin avuksi...

Lopun voitte kuvitella itse, mut sen voin sanoa, et hamsteri parka ei selvinnyt...

08.05.2018 16:20:06 | 20:50:24
#54936 [+1] Piilota Suosittele

10 tatuointia 6 lävistystä hamsteri ja 1 kiinnostuksen kohde mikä on coca-cola, aika kova.
Mites muuten kun sillä on 6 lävistystä joista vaan 1 (tai 2) on naamassa

[ 16 viestiä | ]