Sellanen squirt eli kusiruiskuorgasmi Sellanen squirt eli kusiruiskuorgasmi
polkupyörä polkupyörä
Kolmannen palaavan pelaajan etu Kolmannen palaavan pelaajan etu
Lärpättimet Lärpättimet
Jouluvalot Jouluvalot
Venäläinen joukkoliikenne Venäläinen joukkoliikenne
Hapsi ja slayjer Hapsi ja slayjer
Resident Evil 3 Resident Evil 3
kaunista kaunista
Rikosilmoitustehtailijat Rikosilmoitustehtailijat
Kokeilen vaan jotain Kokeilen vaan jotain
Luukku 1 Luukku 1
Kyllä lähtee Kyllä lähtee
Pena Pena
Valtaistuimeni Valtaistuimeni
Mistä ongelmat johtuvat Mistä ongelmat johtuvat
Lopeta! Haluun nähä! Lopeta! Haluun nähä!
Mausteinen jimi Mausteinen jimi
Veijo, mustalainen Veijo, mustalainen
Älkää kink-shametko Älkää kink-shametko
tätä varten sieraimet on tehty tätä varten sieraimet on tehty
Viemäri Neekeri :DD Viemäri Neekeri :DD
joulun parhaat makeiset joulun parhaat makeiset
Anna mulle viinaa! Anna mulle viinaa!
 707 näyttökertaa, 3 viestiä, 10.93 MB, 1 tiedosto, 10.05.2018 17:45:23
[ + 2 | ]

Sankari

[11790] [Grenade-thrown-onto-basketball-court-during-game-[360p].webm] [10.93 MB] [540x360] [] []

koripallo

(29)  · 

kranaatti

(12)  · 

turvamies

10.05.2018 18:35:04
#55611 [+-] Piilota Suosittele

mua on ärsyttäny aina nää jenkkien dokkkarit missä puidaan jotain videota läpi, ehkä minuutin video, siitä puidaan ensimmäiset sekunnit läpi viiteen kertaan miten kaikki on hyvin linnut laulaa, mutta sitten DISASTER STRUCK!!!!! ja mainoskatkolle. Mainoskatkon jälkeen käydään 5 minuuttia taukoa edeltäneitä asioita uudelleen läpi koska kaikilla on keskittymishäiriö ja ohjelma on crack addiktin editoima. Sitten DISASTER STRUCK!!!!!!!!! OLI ONNI MITEN EI KÄYNYT TÄLLÄTAVALLA!!!!!! [tähän 5 min spekulointia jostain 1:100000000 vaihtoehdosta] tai tällälailla [tähän lisää spekulointia]. Sit mainoskatko jonka jälkeen käydään noi ekan mainosvälin asiat läpi ja DISASTER STRUCK!!!!!!!!!!! tätä jatkuu se puoli tuntia ja aina väliin mainitaan miten amerikka on maailman paras valtio.

10.05.2018 19:24:40
#55628 [+-] Piilota Suosittele

>>55611

Tämä taitaa olla kuitenkin näitä, "kaikkialla mörköjä ja sankari pätkiä" - joissa selitetään hyvin lyhyekösti että

1)jossain tapahtu jotain hirveää
2)mutta kuitenkin jotain positiivista
3)mainostauon jälkeen näet nämä pätkät (klippejä tulevista pätkistä)
4)ohjelman kesto tunnin, puolet mainostaukoja

[ 3 viestiä | ]