The prophecy is true! :3 The prophecy is true! :3
Risto Kiuru Risto Kiuru
Turku Turku
elokapinan hyväksymä elokapinan hyväksymä
alkuaineet alkuaineet
sanna marin sanna marin
Suomi mmlätkä2022 Suomi mmlätkä2022
ghost ghost
Noin viikon uutiset- Sebastian Tynkkynen Noin viikon uutiset- Sebastian Tynkkynen
Hakkaan sut Hakkaan sut
Paavostaja Paavostaja
Lokki kivellä Lokki kivellä
Ropotti lemmikki Ropotti lemmikki
titanic ei oo mitään titanic ei oo mitään
pekka pekka
Olen vajassasi Olen vajassasi
Ukrainalainen lääkintäsotilas. Ukrainalainen lääkintäsotilas.
Suomen laki. Suomen laki.
Kari Suomalainen Kari Suomalainen
Duunaro perjantai iltapala Duunaro perjantai iltapala
BLM BLM
MC Soini - Guggenheim-rap feat. Sipilä & Orpo MC Soini - Guggenheim-rap feat. Sipilä & Orpo
say no racism say no racism
Kunniattomat paskiaiset Kunniattomat paskiaiset
 882 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.05 MB, 6 tiedostoa, 11.05.2018 07:29:10
[ + 8 - | ]

Kissakuvia

[11820] [85176101.jpg] [0.15 MB] [700x1027] [] []
85176101.jpg
[11819] [85176102.jpg] [0.24 MB] [700x933] [] []
85176102.jpg
[11818] [85176115.jpg] [0.21 MB] [700x1069] [] []
85176115.jpg
[11817] [85176117.jpg] [0.11 MB] [700x729] [] []
85176117.jpg
[11816] [85176123.jpg] [0.16 MB] [700x762] [] []
85176123.jpg
[11815] [funny-tumblr-cats-17-5811ce7ac0676__700.jpg] [0.19 MB] [700x924] [] []
funny-tumblr-cats-17-5811ce7ac0676__700.jpg

kissa

(5203)  · 

istu

 · 

söpösti

 · 

lady

 · 

reikä

(57)  · 

seinä

(37)  · 

laatta

(11)  · 

kolo

(14)  · 

kanto

 · 

lauma

(16)  · 

puu

(105)  · 

lattia

(29)  · 

laatikko

(131)  · 

mäy

(30)  · 

manteli

 · 

keksi

(31)  · 

kynsi

(10)
11.05.2018 12:22:45 | 12:31:11
#55741 [+-] Piilota Suosittele

Börheä tuomio lankeaa kaikkien meidän päällemme >:3

Mantelipikkuleivät ovat sopiva sekoitus pehmeyttä ja särmikkyyttä :333

No niin, nyt jostain vuosien takaa muistui mieleen "Mäx - Miesten kanava" -video :D "Purku-Börhö KAIKEN PURKAA!"

11.05.2018 15:17:46
#55782 [+-] Piilota Suosittele

>>55780

Yritän just vähentää kahvinjuontia >:3

Niin tasapainoinen kahvittelija-Shiro :333

P.S. En oo kyllä ihan kissan prototyyppi koska vedän just nytkin tuorekurkkua kokonaisena. Se on niin HYVÄÄÄÄ

[ 4 viestiä | ]