Narun jatke Narun jatke
Kolikko Kolikko
Kebabismi Kebabismi
Peta vs RSPCA Peta vs RSPCA
Löysin tämmösen tuolta lähiö metiköstä Löysin tämmösen tuolta lähiö metiköstä
Joka viides vanki on ulkomaalainen Joka viides vanki on ulkomaalainen
Katse Katse
Marko Vanhanen kävi meripäivil. Marko Vanhanen kävi meripäivil.
poni poni
Joka sekunti lasketaan Joka sekunti lasketaan
Aleksis :D Aleksis :D
Uus Samsung Uus Samsung
Eh-type Eh-type
Be gone THOT Be gone THOT
What puttings :D What puttings :D
Ricaneer Ricaneer
"Peitän naapurin pahoinpitelyn näin" "Peitän naapurin pahoinpitelyn näin"
Kun mayhemin dead ampui haulikolla itseään päähän Kun mayhemin dead ampui haulikolla itseään päähän
Helteisen heinäkuun ägplöö :p :3 Helteisen heinäkuun ägplöö :p :3
The Best Blues Guitar Lesson The Best Blues Guitar Lesson
Al Catone Al Catone
onko hampaat harjattu onko hampaat harjattu
Oletko koskaan miettinyt...? Oletko koskaan miettinyt...?
Asadilla on masennus Asadilla on masennus
 746 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 21.05.2018 20:41:00
[ + 5 | ]

Jessen peili-itsari

[12190] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [605x806] [] []
tiedosto.jpg

jeesus

(176)  · 

selfie

(37)
21.05.2018 20:52:48
#58842 [+-] Piilota Suosittele

Paljon patoutumia sydämmellä.
Oon muuten aina miettinyt, että onko toi Applen logo se omena, josta Eeva haukkas ja sössi meiltä paratiisin?

[ 6 viestiä | ]