Etninen sähköasiantuntija Etninen sähköasiantuntija
Nainen patikoi Nainen patikoi
pokemon pokemon
Suklaa, ajokortti ja sankarit Suklaa, ajokortti ja sankarit
Simpsonit Simpsonit
Syksyiset aput Syksyiset aput
Jännitti viimehetkellä Jännitti viimehetkellä
ACE OF SPADES ACE OF SPADES
Alfan alhainen läpäisykyky Alfan alhainen läpäisykyky
Vegaanit Vegaanit
Vankilasta voimavaroja sotaleikkeihin Vankilasta voimavaroja sotaleikkeihin
Yksinäiset Vuoret Yksinäiset Vuoret
Ihastus :3 Ihastus :3
Titanicin kyydissä Titanicin kyydissä
Espaniassa pikku tulipalo Espaniassa pikku tulipalo
luolasto toimii! luolasto toimii!
gambina gambina
Otti yhden liikaa Otti yhden liikaa
Kolmiodraama Kolmiodraama
Kommunismi tulee! Kommunismi tulee!
Ambercutie Ambercutie
puff puff
Pikku Gondola Pikku Gondola
Suomalaisten syytä t. allahisti Suomalaisten syytä t. allahisti
 758 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 28.05.2018 19:00:16
[ + 3 | ]

Alkaisi jo olla kiire töihin ;__; :3

[12444] [0.jpg] [0.07 MB] [540x512] [] []
0.jpg

kissa

(5208)  · 

kissat

(176)  · 

börh

(1050)  · 

herätys

(40)  · 

ihminen

(50)  · 

hereillä

 · 

nukkuu

(210)
28.05.2018 20:03:21
#60602 [+1] Piilota Suosittele

Jos minä vielä joskus hommaan kissan, niin sen pitää oleman samanlainen kuin ottamamme kesäkissa Musta-Pekka (nimi, koska musta kissa valkoisilla tassuilla ja petollisen vihreillä silmillä). Löysi jonkun mökkiläisen luonta eräs syksy meidän wanhalle maatilalle ja jäi samantien kiehnäämään saappaan vartta. Oli leikkisä, hellyydenkipeä ja saatanan pahaääninen kolli. Kerran otti jonkun pienpedon kanssa yhteen ja siltä siinä taistelussa meni toinen korva, mutta se ei lämpimän kerman ja särkylääkkeen jälkeen haitannut. Jatkoi tuonkin tuoksinnan jälkeen yhteiseloa ja börheää paijailua useamman vuoden, kunnes yhtäkkiä hävisi. Tarina ei vielä tänäkään päivänä kerro jäikö se jonkun metsästäjän loukkuun, ilveksen suuhun vai löysikö jostain vielä paremman kodin. :/

29.05.2018 11:26:14 | 11:26:30
#60786 [+-] Piilota Suosittele

>>60776

Toisaalta Vivamort on kyllä the one and only. <3 :3

Mutta sitten taas toisaalta sulla on kaksi korvaa...

...jotta voisit kuulla Mortin serenadit stereona :3

29.05.2018 12:55:22
#60817 [+-] Piilota Suosittele

>>60786

Toisaalta ois kauniimman sukupuolen edustaja... ;___;


Tekemässssssssä mulle voooiiiiileeeeeiiivääään :P



(joo mulla on vähän tylsää täällä)

[ 7 viestiä | ]