En ikinä En ikinä
Pekka Pouta moshpitissä Pekka Pouta moshpitissä
NII???? NII????
Vittu kahvinkeitin jäi kotona päälle. Vittu kahvinkeitin jäi kotona päälle.
Käytävä Käytävä
Runkkaan Runkkaan
älkää warettako älkää warettako
pölkkypää pölkkypää
Tuli tyrä Tuli tyrä
Miku pitsalla Miku pitsalla
Ykäsonni hyväksyy Ykäsonni hyväksyy
Ei jaksa keksiä otsikoita 12 Ei jaksa keksiä otsikoita 12
Vastamjause! Vastamjause!
Antaisin muiskun vain sulle Antaisin muiskun vain sulle
excatli :D excatli :D
kaadetaha karhua kuin hopea nuoli ;) kaadetaha karhua kuin hopea nuoli ;)
Nope Nope
Heil fisher! Heil fisher!
Kaikki tietää eye of the tigerin. Mutta survivorin paras biisi Kaikki tietää eye of the tigerin. Mutta survivorin paras biisi
Amerikkakokoelma Amerikkakokoelma
Ihan ok, rauhallisesti vaan, easy does it, on mulla purkkaa jne. Ihan ok, rauhallisesti vaan, easy does it, on mulla purkkaa jne.
Muumipappa ottaa kantaa Muumipappa ottaa kantaa
Luomassa paskaa Luomassa paskaa
Aaaaw yeaaah :3 Aaaaw yeaaah :3
 1 173 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 30.05.2018 00:16:08
[ + 4 - | ]
👑 Katsotuin 30.05.2018.

Suomalainen seksiopas opettaa miten taudit tarttuu

[12519] [tiedosto.jpg] [0.07 MB] [556x693] [] []
tiedosto.jpg

seksi

(129)  · 

opas

 · 

älä

(18)  · 

pane

 · 

mamulia

 · 

suvakki

(154)  · 

kuvittaja

 · 

kiinalainen

(28)  · 

anime

(609)  · 

anaali

(144)
30.05.2018 16:36:31
#61205 [+-] Piilota Suosittele

61109

Millä vuosisadalla kävit koulun? : o
Kyllä meidän perähikiäkoulussa ysärillä ja 2000-luvun alussa selitettiin yhdynnästä yläasteella tarkemminkin, joskin meidän lähes eläkeikänen liikunnanope joka ne tunnit veti oli aina helvetin vaivaantunut ja täynnä kiertoilmauksia.

30.05.2018 17:39:23
#61232 [+-] Piilota Suosittele

>>61205

Muistan kans että "ne" yhteiskuntaoppitunnit tai mitänenyoli piti jumppamaikka meille pojille ja tytöille sitten heidän omansa.

Maikka näytti piirtoheittimellä kuvia kikkeleistä ja emättimistä ja sano että "hiki haisee ja kaikki on ihan ok. Se on normaalia. Lähetäänkö pelaan jalitsua?"

30.05.2018 18:55:42
#61265 [+-] Piilota Suosittele

>>61232
Meillä opettaja näytti paskasti näyteltyjä videoita kasarilta, käski "lukea sieltä kirjasta" ja tartti lopulta oppilaan laittamaan kortsun banaanin päälle kun se oli sille liikaa. :D
Pari kolme kertaa koululla vieraillut valistusryhmä itseasiassa pääty lopulta kertomaan niin ala- kuin yläasteella paljon avoimemmin ja selkeämmin asioista kuin opettajat, häpeä sinänsä.
Näitten ryhmien jättämät kuvitetut lehtiset myös varmasti valisti niitä jotka ei kotona/omin neuvoin kirjastosta olleet tietoa saaneet. Ja toisaalta esim. ei kirjaston bilsankirjoistakaan sitä sosiaalista osuutta pahemmin käsitellä. Koulukirjoissakaan ei suuresti käsitelty sitä "onko pakko jos ei haluu" osuutta. :3

30.05.2018 19:00:29
#61268 [+-] Piilota Suosittele

61230

Mä oon tainnut alottaa 94-95 ja meilläkin oli ruokarukous ala-asteen... ainakin kaks ekaa luokkaa. :D Aamunavauksissa tuon tuosta pappi ja virsiä kans.

30.05.2018 19:12:03 | 19:13:56
#61272 [+-] Piilota Suosittele

>>61268

Patamäen alakoulu täällä huutelee ja se on semmonen koulu että juttua riittäis vaikka romaaniin. (ei se vähemmistökansalainen) :3

[ 14 viestiä | ]