Arvopohja Arvopohja
lähti käsistä lähti käsistä
Apple rahastaa Apple rahastaa
Pippeli perseessä Pippeli perseessä
Farkkupeppu (tuonne hyppäisin nenineni) Farkkupeppu (tuonne hyppäisin nenineni)
kiva stuntti kiva stuntti
Taksi Helsinki Taksi Helsinki
Himot Himot
You spin me right 'round, baby You spin me right 'round, baby
Husu pls stahp Husu pls stahp
Repon lempikolikot: Jeesusfollis Repon lempikolikot: Jeesusfollis
TOIMII!!! TOIMII!!!
fasismi fasismi
Neukkulan vika juhlamarssi Neukkulan vika juhlamarssi
poiku aputus poiku aputus
Elmer1 kertoo totuuden itsestään Elmer1 kertoo totuuden itsestään
Semmoset naapurukset Semmoset naapurukset
Koiro Koiro
Valupertin kebabbi Valupertin kebabbi
Kissakoira nauttii Kissakoira nauttii
Ei mustia (ei koske sitä koiraa) Ei mustia (ei koske sitä koiraa)
STRUTSI STRUTSI
Luolastolaisten joululahjatoive nmr. 1 Luolastolaisten joululahjatoive nmr. 1
suvakin kohtalo suvakin kohtalo
 836 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 31.05.2018 22:09:11
[ + 2 | ]

Toka vaihtoehto on kivoin

[12751] [0.jpg] [0.11 MB] [1200x1200] [] []
0.jpg

tytöt

(28)  · 

girls

(7)  · 

suihku

(84)  · 

shower

(7)  · 

kolme

(11)  · 

vaihtoehtoa

31.05.2018 22:09:56
#61746 [+-] Piilota Suosittele

...koska ekasta ei tuu niin raikas olo ja toisinaan jää sellainen "hmmm... olisiko sitten voinut pestä hiukset" -epäilys, ja sheivaus ja muu ylimääräinen krääsä risoo vaikka ne tuleekin tehtyä.

31.05.2018 22:13:57 | 22:15:17
#61752 [+-] Piilota Suosittele

Tykkään toisesta vaihtoehdosta vahvistettuna runsaalla kasvorasvalla, kynsien leikkauksella, kavioiden hankaamisella (tuo uusi kovettumasheiviri on ihan ihq), sitten samalla kun kovettuma-aine kuivuu niin leikkaan parta-haivenet, nakkelen Vivamortille herkkunappeja ja örisen nuotin vierestä grungemusiikin tahtiin :D

Omaa aikaa.

Edit: siis saiko miehetkin osallistua ;3

31.05.2018 22:16:14
#61757 [+-] Piilota Suosittele

Jos mä saan istua paskalla 4-5 kertaa kauemmin kuin kukaan koskaan tapaamani naiseläjä, en vastusta kovasti ylipitkiä suihkureissuja. Kunhan vesi vain ei valu koko aikaa.

[ 4 viestiä | ]