börhennyskaveri börhennyskaveri
Ilmastonmuutos on Nightwishin syytä Ilmastonmuutos on Nightwishin syytä
homo sapiens homo sapiens
Kolmannen valtakunnan reivit Kolmannen valtakunnan reivit
Mummo tietokone kaupassa. Mummo tietokone kaupassa.
KUSIN SUN KEITTOON KUSIN SUN KEITTOON
lyhyt satu lyhyt satu
ihan töötti :3 ihan töötti :3
Ei tyttöpöpöjä! O__O >:3 Ei tyttöpöpöjä! O__O >:3
On se ollu kova paikka On se ollu kova paikka
Sonjat lempipuuhissaan Sonjat lempipuuhissaan
Ville ravistaa päärynää Ville ravistaa päärynää
On siinä tytöllä jalat On siinä tytöllä jalat
Adam xDD Adam xDD
gondolan harrastuksia gondolan harrastuksia
Itsemurhapommitus Itsemurhapommitus
Olet rasisti jos äänestät persuja Olet rasisti jos äänestät persuja
RAWR valkoinen peto :3 RAWR valkoinen peto :3
YOLO XD YOLO XD
vihreät bikinit vihreät bikinit
leppoisia unia :3 leppoisia unia :3
Vai että hameväki armeijaan? Vai että hameväki armeijaan?
kivapuhetta kerrassaan kivapuhetta kerrassaan
spurdo spadre spurdo spadre
 729 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 20.10.2017 21:17:17
[ + 3 | ]

Fobba

[1360] [fobba1.png] [0.15 MB] [684x1132] [] []
fobba1.png

09.04.2022 00:22:46 | 00:24:07
#562023 [+-] Piilota Suosittele

>>2930
Ai niin, vaikka vitun vanha viesti niin tässä on pointti. Eli siis se, että on hemmetin helppoa kuvamuokata keskusteluja tälläseksi. Ajattele tämä näin, että Fobban (tai kenen tahansa muun) someviestit voidaan saada uskottavan näköisiksi. Tuolla samalla tekniikalla, voidaan levittää disinformatiota sekä mitä tahansa muuta paskaa mitä halutaan. Tämä julkaisu on siis pelkkää paskaa, se on totta. Pointti on, että kuinka uskottavasti voidaan väärentää? Vastaus on helppo. Siihen ei tarvita muuta kuin windowssin paint, jolla korvataan nimet ja kuvakakkeet. Sitten voidaan kirjottaa ihan mitä tahansa. Suomessa on nuoria, tietämättömiä sekä vanhuksia niin paljon että disinformaatio uppoaa helposti niille jotka ei faktoja tarkista. Somemaailmassa, sitä tehdään harvoin. Varsinkin, jos aihe on sellainen johon halutaan uskoa.

Lyhyt versio:
"Medialukutaito"

[ 3 viestiä | ]