Tohtori Karhu Tohtori Karhu
Ebin xD Ebin xD
Grory of Satan-kun Grory of Satan-kun
Ilme tallennettu'd Ilme tallennettu'd
Jonkun piti tääkin vääntää Jonkun piti tääkin vääntää
Niin hyvää puujalkaa Niin hyvää puujalkaa
Poo In The Loo. Poo In The Loo.
Elämän epäreiluus Elämän epäreiluus
Reilu kalastaja :) Reilu kalastaja :)
Vain milleniaalit muistavat Vain milleniaalit muistavat
mitä ne ovat? :3 mitä ne ovat? :3
hyvät ajat hyvät ajat
Peloton sotapäällikkö M'Bantuve Peloton sotapäällikkö M'Bantuve
Luotettavaa tietoa Luotettavaa tietoa
Jontti & Jodarok - Raskaat Saappaat Feat. Sayed Ali Jontti & Jodarok - Raskaat Saappaat Feat. Sayed Ali
fug :D fug :D
ruokinta ruokinta
Deathbulge Party: Halloween edition Deathbulge Party: Halloween edition
kissat > koirat kissat > koirat
t-vitus t-vitus
Clintonin virallinen twiitti Clintonin virallinen twiitti
Taiston tuoksintaa Taiston tuoksintaa
Perinneruoka Perinneruoka
Sachielta maistiaisia Sachielta maistiaisia
 718 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 09.06.2018 16:43:30
[ + 5 - | ]

Kielten opiskelu kannattaa aina

[13282] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [699x694] [] []
tiedosto.jpg

toinen

(8)  · 

kieli

(132)
09.06.2018 18:47:55
#64438 [+-] Piilota Suosittele

>>64408 Täällä kohtalotoveri ja itsellä ollut saksasta hyötyä lähinnä lukion Itävallan reissulla ja siinä vaiheessa, kun etsin VW syncron viskopakkaan oikeaa öljyä saksalaisilta nettisivuilta.

09.06.2018 20:30:11
#64485 [+-] Piilota Suosittele

Lisätäkseni aikaisempaan: VW Syncron viskopakan silikoniöljy on siihen nähden spessua, että se sitkistyy lämmetessään, jolloin pakan kytkinlevyt tarraa toisiinsa kiinni ja 4x4 alkaa vetämään. Jos jollakulla muulla sattuu olemaan kyseinen ihastus/hirvitys pihassa nelikkohuoltoa vailla, niin dieselkontor.de saattaa suoda pelastuksen.

12.06.2018 21:29:41
#65278 [+-] Piilota Suosittele

64524

Ruotsia itekki oon opiskellu 3. luokalta lähtien ja kyllä sille käyttöä on ollu ku rajalla asuu. Varsinki silloin ku olin komennushommissa toisella puolen rajaa. Porin poikia vähän harmittiki, ettei ollu mitään opeteltua, kun siihen oli mahollisuus...

28.12.2018 11:40:07
#138002 [+-] Piilota Suosittele

137489

Takerru seuraaviin lauseisiin...

Ja pointtihan oli, et ei koskaan tiedä milloin sitä ruotsiakin olisi tarve käyttää. Kuten Porilaisilla, jotka ei saanu baarissa paukkua tilattua. Sitäpaitsi Ruotsissa kielitaja menee Kalixin kohalla, paikka mistä venäläiset ois halunnu aikoinaan rajan vetää, ruotsalaiset Kemistä. Tornio on niin sanotusti kompromissi...

30.12.2018 15:08:59
#139087 [+-] Piilota Suosittele

138999

Ei mitään merkitystä, koska suomalaiset huippu päättäjät antavat tuottojen valua ulos maasta ja meille jää loppujen lopuksi vaan paskat siivottavaksi.
Näissäkin asioissa vois ottaa oppia tuoslta pohjoisruotsista. Muistaakseni Kiirunan kaivoksen ulkopuoliste yritysten sopimuksissa on pykälä, että 80% työntekijöistä pitää olla ruotsalaisia. Tuossa vaan esimerkki...

[ 8 viestiä | ]