No voi kamala! Metallimusiikkia. Nää lapset tarvii jeesusta. No voi kamala! Metallimusiikkia. Nää lapset tarvii jeesusta.
[ >:3 ] [ >:3 ]
luutu :3 luutu :3
Viaton wc-kellottaja Viaton wc-kellottaja
Vodka kaunistaa.. Vodka kaunistaa..
Superäiskä Superäiskä
Käänteinen silmänisku eli vilkkusilmä hurmuripoikuli ;3 Käänteinen silmänisku eli vilkkusilmä hurmuripoikuli ;3
Tappelu seis Tappelu seis
Ravit Ravit
Vanhasen unelmakoti Vanhasen unelmakoti
But you don't got trumpet's :D But you don't got trumpet's :D
Reposti nappulasta: Wlizer (=raappasku) Reposti nappulasta: Wlizer (=raappasku)
beer cunt beer cunt
Muistotorni 01 - muistain kaikki Muistotorni 01 - muistain kaikki
On aika pelata On aika pelata
velien pojot velien pojot
huuman, tästä saat vähän räkää huuman, tästä saat vähän räkää
In the jungle the mighty jungle. In the jungle the mighty jungle.
hauskoja tapahtumia,hyppy ja heittoleikki :3 hauskoja tapahtumia,hyppy ja heittoleikki :3
sipsejä sipsejä
Neekeri Neekeri
vitun jooseppi vitun jooseppi
tervetuloa eurooppaan tervetuloa eurooppaan
Ruma kukka Ruma kukka
 851 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.7 MB, 1 tiedosto, 17.06.2018 18:23:27
[ + 5 | ]

Mortti kotosalla ;___;

[13559] [tiedosto.png] [0.7 MB] [599x433] [] []
tiedosto.png

kissa

(5203)  · 

haluaa

 · 

ulos

(17)  · 

mäy

(30)  · 

kaiku

(5)
17.06.2018 22:15:44
#66589 [+-] Piilota Suosittele

Niin suruisaa ;________________________;

Harmi että valjaista jäi traumat, ei sillä että kävelytys olisi läheskään sama asia kuin autenttinen villi ja vapaa pusikkoelämä ;____; :3

19.06.2018 14:31:09 | 14:53:15
#66934 [+-] Piilota Suosittele

>>66641

;_____________________;

Jos tästä jokin valonpilkahdus pitää löytää niin se että hyvä tietää että Mortti yleensä tajuaa pelätä asioita ;3

Niin ja sittenhän on vielä imurin pahalainen >:3 Katoin muuten vasta toisella kertaa sen videon, jossa Mortti katsoo peittoa raottaessa sen alta molempiin suuntiin ja kääntää selkänsä kaivautuakseen syvemmälle, silleen et oli kunnolla äänet päällä ja harmillista mökäähän sieltä taustalta kuului >:3 Ei sillä muutenkaan olisi näyttänyt kovasti kinostavan sosialisointi sillä hetkellä :3

[ 3 viestiä | ]