röyyh röyyh
Pesäpalloa Pesäpalloa
posti neekerin huono päivä posti neekerin huono päivä
vihapuhe suklaa vihapuhe suklaa
Deus vult Deus vult
Clint Eastwood Clint Eastwood
Asiaa Asiaa
Säästöä Säästöä
The nexus of chaos 3 The nexus of chaos 3
Hurja Hugo Weaving Hurja Hugo Weaving
Pesta kommer 3 Pesta kommer 3
Lihaa Lihaa
Tien päällä Tien päällä
A.y.p.s 2 A.y.p.s 2
Yang Wenli Yang Wenli
Talibaani Talibaani
Kumpikin kelpaisi Kumpikin kelpaisi
Vanhoja mainoksia 3 Vanhoja mainoksia 3
A.y.p.s 7 A.y.p.s 7
alin paras alin paras
Pulseman - India / Stereo Protect (YM2612 Rearranged) Pulseman - India / Stereo Protect (YM2612 Rearranged)
villien härkkimistä villien härkkimistä
Animea Animea
Hassu pupu puku Hassu pupu puku
 1 042 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 28.06.2018 22:59:14
[ + 6 | ]

tää lutka vei multa 20 euroa

[14183] [47de4819.jpg] [0.05 MB] [441x1064] [] []
47de4819.jpg

28.06.2018 23:29:45
#69753 [+1] Piilota Suosittele

Aikanaan on esitelty 100% varma ja ainoa voitto keino (ent)ray:n kolikkomasiinoihin, se kuuluu näin: Murtaudu siihen masiinaan ja vie ne hilut. Jos et pelaa jäät omillesi. Jos pelaat niin ennemmin tai myöhemmin häviät 100%. Loppu kaneetiksi: Jos pelaat feikkauksen kolikkopelejä, tuet epäsuorasti keskusta, sdp ja kok puolueita, kaikenmaailman välistäveto yhdistyksiä, suomalaista nk/ns kulttuuria joka ei pysyisi muuten pystyssä ja kasaa muuta paskaa, toki feikkaus tukee hyviäkin kohteita, mutta kun on lukenut feikkauksen ja (ent)rayn avustuksia saaneiden listaa niin itsellä loppui ainakin (ent)ray:n tukeminen kuin seinään.

29.06.2018 02:28:48
#69772 [+-] Piilota Suosittele

Onpa katkerat tappiopsykoosit menossa sulla. Oliko myös veikkauksen, kokoomuksen, sdp:n ja kaikenmaailman välistä_veto_firmojen syytä että tungit sen 20 euroa sinne etkä niinkuin missään vaiheessa älynnyt että "hei, nyt ei oikein meinaa antaa, otanpa kesken kaiken pois sen, mitä on vielä jäljellä"?

29.06.2018 14:14:42
#69859 [+-] Piilota Suosittele

>>69772 Peliongelmaisen aivot eivät toimi noin. Ite aina välillä pystyn tuohon mutta useimmin sitä vaan ajattelee että kyllä se vielä antaa. Sitten jälkikäteen sitä helposti miettii että olihan se arvattavissa ettei sieltä mitään tule.

29.06.2018 14:33:09
#69866 [+-] Piilota Suosittele

>>69859 Peliongelmatkin tulee lähinnä just kontrollin puutteesta. Ei ole pakotietä; on vain tajuttava lopettaa kun rahaa vielä on. Kylmät faktat siitä, että saat sillä muutamalla eurolla muutakin kuin pari lisäpyöräytystä pelissä joka on rakennettu imemään sulta ne kaikki, auttaa huimasti.

Peliongelmaisuus (ja huono häviäjyys) on suoraa korrelaatiota siitä ettei ole kykyä tai kyvykkyyttä diilata asioiden kanssa järjellä.

05.03.2019 20:43:58
#168113 [+-] Piilota Suosittele

paikallinen peliluola mainosti taannoin jotain uutta laitetta kyltillä ulkona että palautusprosentti peräti 90%
lienee paljon myyvempi tapa kertoa että vie vain 10% rahoistasi

[ 11 viestiä | ]