Tyä ukkojen tauko hetki Tyä ukkojen tauko hetki
Ilotulitus Ilotulitus
Autopesula. Autopesula.
Tiikerin hampaan poisto Tiikerin hampaan poisto
Ducati Ducati
Saarijärven Paavo Saarijärven Paavo
Puks Puks
Repost: Räme-hetero Repost: Räme-hetero
Olen tosissani Olen tosissani
Kissakuvia Kissakuvia
20 vuotias yoomeri 20 vuotias yoomeri
Volvo kiertää Volvo kiertää
Hyvästi, sankari! Hyvästi, sankari!
Jekkuja 2 Jekkuja 2
Yöksi kotiin Yöksi kotiin
Ketjut petti Ketjut petti
vettä vettä
macron ei nauti tästä macron ei nauti tästä
Islantilaiset taikapöksyt Islantilaiset taikapöksyt
Later Nerd Later Nerd
SM-suunnistus SM-suunnistus
Kerrostaloja kukkaron mukaan Kerrostaloja kukkaron mukaan
Paras lahja ystävälle Paras lahja ystävälle
Miun eka auto :3 Miun eka auto :3
 2 064 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 04.07.2018 18:05:29
[ + 19 - | ]
👑 Plussatuin 04.07.2018.

Rannalla.

[14414] [lapsia.png] [0.11 MB] [610x1706] [] []
lapsia.png

ranta

(72)  · 

naiset

(105)  · 

lapsi

(252)  · 

lapsia

 · 

tekee

(9)  · 

breeder

04.07.2018 22:28:33
#71549 [+-] Piilota Suosittele

Tästä tuli jotenkin mieleen se, kun kysyin muutama vuos sitte juhannuksena serkulta, et miksei se ajatellu hankkia jälkikasvua sen miesystävänsä kanssa. Niitten vastaus oli et hyvässä tapauksessa siitä tulis allekirjoittaneen oloinen, sopivasti vittuileva persoona tai sitten samanlainen kuin tuolla toisella serkulla... ADHD-case joka pelailee vaan minecraftia kaiket päivät ja vetää ES 4L päivään.

05.07.2018 09:13:51
#71634 [+-] Piilota Suosittele

>>71549 Tän sarjakuvan tarkoitus on herättää ihmisiä. Lapsia syntyy ennätys vähän, minusta se kertoo vain ehkäisyn toimivuudesta ja ihmisten älyllisestä kehityksestä. Ei tehdä enää 8 lasta miehelle ja pyöritetä taloo, vaan naisetkin luo uraa ja miettii oikeesti että mitähän sitä elämällä tekisi. Koska elämä voi olla hienoa ilman lapsiakin. Lapset toki tuo täyttöä elämää, sellaista mitä lapseton ei voi kokea, mutta eiväthän perheellisetkään vältämättä voi enää kokea niitä asioita mitä lapsettomat tekee. Tai voivat, sitten kun ovat tarpeeksi vanhoja että lapset muuttaneet pois, ellei se Eetu-Helmeri päätä jäädä asuu vanhemmillee loppu elämäksi.

05.07.2018 22:02:06
#71899 [+1] Piilota Suosittele

>>71634 Ihmisiä on maailmassa 7,5 miljardia ja lisää tulee ennätystahtiin samalla kun ihmiset elävät yhä pidempään. Ihmiskunnan kuuluukin vähentää lisääntymistahtiaan tuntuvasti, jotta tällä planeetalla olisi mitään tulevaisuutta.

Jos koko maailman väestöntiheys olisi sama kuin Suomella, planeetalla eläisi n. 2 miljardia ihmistä ;___;

05.07.2018 22:19:59
#71919 [+-] Piilota Suosittele

71908 Epäilen. Liiallinen västönkasvu on rajoittunut alueille, joilla mitään "homousvillitystä" tai muuta vastaavaa jarrua västönkasvulle ei ole.

06.07.2018 06:55:56
#72016 [+-] Piilota Suosittele

>>71899 Monille tuntuu olevan ongelma että sitä väestönkasvua ei tapahdu juuri suomessa. Minusta se ei ole ongelma, koska muualta maasta on jo nyt tullut osittain osaavaa työväkeä ja vaimo ihmisiä peräkammarin pojille. Tämä väestönkasvu ongelma on isompi ilmeisesti Japanissa missä naiste urautumisen tielle lapset tulee ja tätä välttääkseen jättävät lasten hankinnan melko myöhään ja skippaavat kokonaan.

[ 10 viestiä | ]