puu villa pelto puu villa pelto
hui :) hui :)
mailma mesta ruus mailma mesta ruus
Koulukiusattu liitty isikseen Koulukiusattu  liitty isikseen
MMmmmMmm.. MMmmmMmm..
Koettaa etukäteen Koettaa etukäteen
Kehon parhaat omat lääkkeet Kehon parhaat omat lääkkeet
Natsikortti - kun argumentit on loppu Natsikortti - kun argumentit on loppu
nyt tarkkana :3 nyt tarkkana :3
Kepu Kepu
Looginen päätelmä Looginen päätelmä
en koskaan :3 en koskaan :3
ihana nainen ihana nainen
Syyllinen Syyllinen
Akun kakka onklema remake Akun kakka onklema remake
Turvallisesti ostoksilla Turvallisesti ostoksilla
Kädet nousi ylös kalluilla Kädet nousi ylös kalluilla
Nicolas Cage Nicolas Cage
Black lives matter Black lives matter
Ai kauhea mikä mellakka ^^ Ai kauhea mikä mellakka ^^
Papalle musiikkia Papalle musiikkia
kannonpoistaja kannonpoistaja
Rutistus Rutistus
Lääkkeet Lääkkeet
 1 566 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.1 MB, 1 tiedosto, 05.07.2018 14:28:44
[ + 2 | ]

Korvien putsausta <3


earwax

 · 

removal

 · 

korvavaha

 · 

korvavaikku

 · 

poisto

(7)  · 

korvat

(13)
07.07.2018 09:20:43
#72283 [+-] Piilota Suosittele

>>71868
Topsipuikko on kuulemma kätevä työntämään kaiken perälle. En tiedä ku mulla ne toimii hyvin.
Kerran yks laipuri sano, et oli menny lääkäriin ku kuulo oli heikentyny. Oli lekuri temapassu tollaset jauhotukot korvista ja kysyny, et kuuluuko nyt...

08.07.2018 23:26:34
#72628 [+-] Piilota Suosittele

>>72376

Varmaan riippuu aika paljon korvien rakenteesta että toimiiko vai ei, ja ehkä vaikun koostumuksesta, itse oon putsannut lähes joka päivä yli 20 vuoden ajan ja ainakin uskoakseni kuulen ihan normaalisti. Tosin olishan se mielenkiintoista päästä kurkkaamaan korviin että mikä tilanne on :3

09.07.2018 08:50:31
#72673 [+-] Piilota Suosittele

>>72628
Juurikin nuo kaksi syytä ovat ne asiat jotka vaikuttavat. Itsellä niin isot korvakaytävät, että hyvin mahtuu topsy heilumaan ympäriinsä ja Eurooppalainen kostea vaikku. Ei ole koskaan ollu ongelmia, toisin ku esim. vaimokkeella, jolla on niin pienet korvakäytävät ettei topsy edes mahdu sisään...

[ 15 viestiä | ]