ammattilainen ammattilainen
Samalle keikalle menossa Samalle keikalle menossa
Koponen saa piparia Koponen saa piparia
Amerikan virallinen joulukuusi Amerikan virallinen joulukuusi
pesulla pesulla
Syvällisen henkilön syvälliset mietteet Syvällisen henkilön syvälliset mietteet
Tohtorikoulutetut töissä Tohtorikoulutetut töissä
Mäy! Mäy! Mäy! Mäy!
finish skinheads finish skinheads
Joulupersettä kaikille Joulupersettä kaikille
Heviparran joulutervehdys Heviparran joulutervehdys
Lähikuva Lähikuva
Yo Dawg Yo Dawg
yolo pukki reki retki click bait yolo pukki reki retki click bait
Majesteettiset ja sulavat delfiinit Majesteettiset ja sulavat delfiinit
@Spikanor @Spikanor
Näin Näin
aadolf aadolf
Veljempojot Veljempojot
Jouluja Jouluja
Nauru [m=15505] Nauru [m=15505]
Tyhmä lortto vaan patsastelee eikä heitä rengasta Tyhmä lortto vaan patsastelee eikä heitä rengasta
Joulua vaan Joulua vaan
Paint-joulukalenterin 2018 luukku numero 21 Paint-joulukalenterin 2018 luukku numero 21
 1 000 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 06.07.2018 10:21:50
[ + 10 - | ]

Inhottava pervo

[14496] [Inhottava-pervo-(Naurupula,-ma-27.2.2017).jpg] [0.06 MB] [640x632] [] []
Inhottava-pervo-(Naurupula,-ma-27.2.2017).jpg

naurunappula

(682)  · 

sekajäte

 · 

valkoinen heteromies

06.07.2018 10:24:50
#72039 [+-] Piilota Suosittele

Niin me siis eletään suvaitsevaisuuden aikakautta jossa kaikki hyväksytään? Vai olenko käsittänyt jotain väärin?

06.07.2018 12:01:07
#72074 [+-] Piilota Suosittele

Mites noin oikeasti, jos on tämmönen pervo niin uskaltaako Prideen mennä irstailemaan vai saako siitä osakseen tuomitsevia katseita niinkuin normaalisti?

06.07.2018 17:44:13
#72138 [+-] Piilota Suosittele

Nii no laita noi vikan ruudun vastaukset noihin 3 ekaan ruutuun niin sekin toimis ja sit vaa vikaa ruutuun kehuja. Se vaan riippuu yleisöstä ja tässä tapauksessa kaikki siellä oli jotain Rasmuksia. Kuitenkin aika naurettavaa sanoa et heteromies ees olisi syrjitty tänäpäivänä.

08.07.2018 15:29:31
#72542 [+-] Piilota Suosittele

72541 Sillee hassua että valitatte siitä et suvakit uhriutuu mit sitten teette kuiteskin ihan samoin.

Enkä ole missään vaiheessa edes väittänyt valkoisia geenejä likaisiksi joten huomaan sun argumentointikykysi olevan aika virheellinen. Joo vedä tähän nyt kaikki suvakkistereotypiat ja kerro kuinka mä olen "rajat auki vassarihomo antifasisti" koska et muutakaan osaa kuin tehdä vammasia olkinukke argumentaatiovirheitä.

[ 6 viestiä | ]