käpytikka käpytikka
valmistaudu valmistaudu
Beer is coming Beer is coming
Vitun iskä Vitun iskä
Karkulainen Karkulainen
nainen parkissa nainen parkissa
A father's regret A father's regret
linnanjuhlat ja omat huumeet mukaan linnanjuhlat ja omat huumeet mukaan
shokki shokki
Amy Brooke Amy Brooke
pekora pekora
Ihana nainen Ihana nainen
Nudistitytöt Nudistitytöt
jonnet ei muista jonnet ei muista
Ohopsista. Ohopsista.
PUT IN PUT IN
Toivottua näkyvyyttä Toivottua näkyvyyttä
paska perse pillu muumit pornolehti paska perse pillu muumit pornolehti
aniem tanssi aniem tanssi
Islamkö? Islamkö?
Räiskis pim pam pum lits läts aih Räiskis pim pam pum lits läts aih
tisut tisut
laskutaito laskutaito
Yes dear Yes dear
 1 002 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 06.07.2018 10:21:50
[ + 10 - | ]

Inhottava pervo

[14496] [Inhottava-pervo-(Naurupula,-ma-27.2.2017).jpg] [0.06 MB] [640x632] [] []
Inhottava-pervo-(Naurupula,-ma-27.2.2017).jpg

naurunappula

(682)  · 

sekajäte

 · 

valkoinen heteromies

06.07.2018 10:24:50
#72039 [+-] Piilota Suosittele

Niin me siis eletään suvaitsevaisuuden aikakautta jossa kaikki hyväksytään? Vai olenko käsittänyt jotain väärin?

06.07.2018 12:01:07
#72074 [+-] Piilota Suosittele

Mites noin oikeasti, jos on tämmönen pervo niin uskaltaako Prideen mennä irstailemaan vai saako siitä osakseen tuomitsevia katseita niinkuin normaalisti?

06.07.2018 17:44:13
#72138 [+-] Piilota Suosittele

Nii no laita noi vikan ruudun vastaukset noihin 3 ekaan ruutuun niin sekin toimis ja sit vaa vikaa ruutuun kehuja. Se vaan riippuu yleisöstä ja tässä tapauksessa kaikki siellä oli jotain Rasmuksia. Kuitenkin aika naurettavaa sanoa et heteromies ees olisi syrjitty tänäpäivänä.

08.07.2018 15:29:31
#72542 [+-] Piilota Suosittele

72541 Sillee hassua että valitatte siitä et suvakit uhriutuu mit sitten teette kuiteskin ihan samoin.

Enkä ole missään vaiheessa edes väittänyt valkoisia geenejä likaisiksi joten huomaan sun argumentointikykysi olevan aika virheellinen. Joo vedä tähän nyt kaikki suvakkistereotypiat ja kerro kuinka mä olen "rajat auki vassarihomo antifasisti" koska et muutakaan osaa kuin tehdä vammasia olkinukke argumentaatiovirheitä.

[ 6 viestiä | ]