Muutama kuva 19. Muutama kuva 19.
Hiekkaneekerit hieman yliedustettuna Hiekkaneekerit hieman yliedustettuna
neekeri neekeri
neekeri neekeri
neekeri neekeri
neekeri neekeri
Karhuntassu Karhuntassu
pii aappa padappou! pii aappa padappou!
Propagandaa koulussa Propagandaa koulussa
Huutista Huutista
Tyrone saa työpaikan Tyrone saa työpaikan
Ihana nainen Ihana nainen
Organic spacesuit Organic spacesuit
Muutama kuva 20. Muutama kuva 20.
mikki hiiri ja neekeri poika mikki hiiri ja neekeri poika
Slayjer and pals Slayjer and pals
kemin kaaleet kemin kaaleet
missä on mn sämpylät t:sämbylsmies missä on mn sämpylät t:sämbylsmies
ihana nainen ihana nainen
Nigga Nigga
Leipämiliisi Leipämiliisi
john scatman john scatman
heikko ihminen :3 t. mäyrä-koiro heikko ihminen :3 t. mäyrä-koiro
Typeryksille, eli vassareille faktaa. Typeryksille, eli vassareille faktaa.
 1 461 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 10.07.2018 15:26:45
[ + 9 - | ]

Lähti luontoon

[14614] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [640x800] [] []
tiedosto.jpg

hyttynen

(14)  · 

pistää

 · 

sääski

10.07.2018 15:34:25
#73003 [+-] Piilota Suosittele

>>73002

Kannattaa alkukesästä mennä johonkin vitikkoon ja saada sitä "kärsämyrkkyä" ihan reilusti. Loppukesä on sitten helpompaa kun eivät pirun paukamat kutita niin paljon. Toimii itsellä ainakin.

10.07.2018 15:43:31
#73007 [+-] Piilota Suosittele

>>73006 Jos asut kaupungissa missä ei ole hyttysiä niin eri asia. Täällä joutuu istumaan terassilla hyttysverkkojen takana, kun 50 pörrää muuten ympärillä.

[ 16 viestiä | ]