Rekisteröitynyt 20.10.2017 23:51:13
Nähty 41 päivää sitten
Sukupuoli Mies
Viestejä 29 728
Tageja annettu 843
Vierailuja 64 238
Medioita 365
Medioiden näyttökerrat 437 863
Plussia 11 753
Saavutuksia 68
+1      
Kalan tappamimen on taatusti väärin. Mutta entä sääski? Onko siinäki moraaline ongelma?

Tiedän kyllä etten saa nukkua tarpeeksi. Mutta herätyskellon pelkääminen. Se on hullua se.
22.06.2026 01:41:41
#758973 [+-] Piilota Suosittele

Herätyskelloa ei tarvitse pelätä, ennenkuin loman viimeisenä päivänä. Vittu että tosiasiassa vituttaa se, että kesäloma loppuu ennen aikojaan. Aina.

22.06.2026 02:11:04
#758975 [+-] Piilota Suosittele

Anna mennä vaan. Sääski on loinen, kala harvemmin. Toi vertauskuva ois vähän ku tappaisko lehtopöllön vai käen. Käki on loinen kun taas pöllö tekee meille palveluksen syömällä hiiriä ja muita epämääräsiä tautipaketteja. Mutta taisit vain käyttää metaforia kysyäkses, että onko ihmisen tappaminen väärin ja voidaanko savunahkoja pitää ihmisrotuun kuuluvina.

22.06.2026 12:51:10
#759004 [+-] Piilota Suosittele

Noh, joskus ei ollut pakko sitten syödä, nyt voit valita sillai ihanan homosti lautasen täyteen tofua ja linssejä ja voit tukehtua kauramaitoosi. Miksi siinä saa lukea edes maito/maitojuoma kun Voimariinissa ei saanut 20v sitten enää lukea kuin Oivariini 🤔

[ 4 viestiä | ]